اخبار داغ

آغاز تمرینات توپی با دیدار دوستانه؛

والیبال زیر 20 سال دختر قهرمانی آسیا| پیروزی دختران برابر نیوزیلند/ ثبت‌نام نهایی تیم ایران انجام شد

والیبال زیر 20 سال دختر قهرمانی آسیا| پیروزی دختران برابر نیوزیلند/ ثبت‌نام نهایی تیم ایران انجام شد
تیم والیبال جوانان دختر ایران در دیدار دوستانه با نیوزیلند 3 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره مسابقات والیبال زیر 20 سال دختر قهرمانی آسیا از 11 تا 19 تیر در شهر ژیانگمن برگزار می‌شود و تیم جوانان دختر ایران برای حضور در این رقابت‌ها عازم کشور چین شده است.

والیبالیست‌های جوان کشورمان که از شب گذشته به محل برگزاری مسابقات رسیدند، صبح امروز (شنبه نهم تیرماه) یک ساعت تمرین وزنه انجام دادند و بعدازظهر از ساعت 17:30 به وقت محلی به خواست نیوزیلند دیداری دوستانه با این تیم برگزار کردند.

درسا فلاح (کاپیتان)، هدیه طالعی، ریحانه فاضلی، سپینود دست‌برجن، شقایق حسن‌خانی و مبینا غفاریان و نگار هاشمی (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ملی جوانان دختر در این دیدار دوستانه بودند.

ملی‌پوشان جوان ایران در 3 ست متوالی و با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 10 و 25 بر 20 برابر حریف به برتری رسیدند تا 3 بر صفر این مسابقه را به نفع خود به پایان برسانند.

تیم والیبال جوانان دختر ایران روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا استراحت دارد و روز دوم (سه‌شنبه 12 تیر) برابر ویتنام قرار خواهد گرفت.

درسا فلاح، نگار هاشمی، شقایق حسن‌خانی، هدیه طالعی‌فرخنده، آسیه حسنی، اسرا افتخاری، مبینا سادات غفاریان، سیده ریحانه فاضلی، پریا حاجتمند، سپینود دست‌برجن، رکسانا جدی، سارا بطاء، دوازده بازیکن تیم ملی جوانان دختر در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

شیما حقوقی‌زاده (سرپرست تیم)، پدیده بلوری‌زاده (سرمربی)، اکرم قهرمانی و مریم مطلبی (مربیان)، سارا کیانی‌فر (فیزیوتراپ) و مرضیه نوروزی (آنالیزور)، فرزانه رضایی (روانشناس) و فریبا صادقی (مشاور فنی) کادر فنی تیم جوانان دختر ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

زهرا شیری به عنوان داور بین‌المللی کشورمان به این مسابقات اعزام شده است.

ثبت‌نام نهایی تیم ایران انجام شد

سرپرست و مشاور فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در جلسه هماهنگی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند و ثبت نام نهایی تیم ایران انجام شد.

امروز (شنبه نهم تیر) شیما حقوقی‌زاده سرپرست تیم و فریبا صادقی مشاور فنی تیم والیبال جوانان دختر ایران در جلسه پریمیر اینکواری (هماهنگی) حاضر شدند. در این جلسه مدارک بازیکنان ایران و لباس تیم ایران و سایر موارد به دقت مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به تایید مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا رسید.

12 تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند که شاگردان پدیده بلوری‌زاده سرمربی تیم جوانان دختر ایران، در گروه سوم با تیم‌های تایلند و ویتنام همگروه هستند. سرمربی تیم که به دلیل کسالت مادرش همراه دختران جوان راهی ژیانگمن نشده، فردا (یکشنبه دهم تیر) به تیم ملحق خواهد شد و در این مدت از طریق مربیان به صورت کامل در جریان تمرینات بازیکنان بود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه