اخبار داغ

یوسفی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

زمزمه بنزین 20هزار تومانی توسط پزشکیان/ مثل روحانی می گویند خبر ندارم!

زمزمه بنزین 20هزار تومانی توسط پزشکیان/ مثل روحانی می گویند خبر ندارم!
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: با زمزمه بنزین ۲۰ هزار تومانی توسط پزشکیان و اطرافیانش نگران تشکیل دولت سوم روحانی هستیم، این تفکر قائل به کوچک تر کردن سفره مردم است.

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به زمزمه های گرانی بنزین توسط مشاوران مسعود پزشکیان گفت: این ادبیات ما را یاد دولت خسته و پرحاشیه روحانی می اندازد که در بسیاری از اقدامات همچون قائله گرانی بنزین تصمیماتی گرفتند که به جان مردم ختم شد.

وی با اشاره به اینکه در ماجرای گرانی بنزین در دولت حسن روحانی کام مردم تلخ شد، افزود: رئیس جمهور وقت به خاطر تصمیمات اشتباه در ماجرای بنزین به جای عذرخواهی از مردم با خنده و تمسخر گفت خودم هم خبر نداشتم همانطور که آقای پزشکیان می گوید خبر ندارم!

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه با زمزمه بنزین ۲۰ هزار تومانی توسط پزشکیان و اطرافیانش نگران تشکیل دولت سوم روحانی هستیم عنوان کرد: این تفکر قائل به کوچک تر کردن سفره مردم است، همان تفکر دولت سازندگی که می گفت باید چرخ توسعه بچرخد اینکه مردم زیر چرخ توسعه لِه شوند اهمیتی ندارد.

یوسفی خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال حذف یارانه مردم هستند و می خواهند بنزین را ۲۰ هزار تومن بکنند می خواهند کشور را به دورانی برگردانند که رئیس جمهور خسته آن یک سال به خاطر فرار از کرونا از اتاقش بیرون نیامد و مردم را با از پشت شیشه ماشین شاسی بلند تماشا می کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه