اخبار داغ

بازدید وزیر ورزش از اردوی کشتی؛

دبیر: کل کشتی یک طلا بگیرد، برده است/ هاشمی: نمی‌گویم حتما طلا بگیرید

دبیر: کل کشتی یک طلا بگیرد، برده است/ هاشمی: نمی‌گویم حتما طلا بگیرید
وزیر ورزش و جوانان از اردوی کشتی بازدید کرد و با کادر فنی و کشتی گیران پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی، به کمپ تیم‌های ملی در فدراسیون کشتی رفت و دیداری با ملی‌‌پوشان حاضر در اردوی المپیکی کشتی آزاد و فرنگی داشت. علی‌رضا دبیر در این دیدار توضیحاتی را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد و هاشمی نیز به خوش‌وبش با المپین‌های ایران پرداخت.

دبیر: کل کشتی یک مدال طلا بگیرد، برده است

دبیر گفت: ما از همان لحظه که تکلیف ملی‌پوشان مشخص شد، کارمان را شروع کردیم و تمرین می‌کنیم. نتایج المپیک لندن تاریخی است و اتفاقاتی بعدش برای کمیل قاسمی افتاد که آن طلای آزاد را گرفتیم وگرنه توقع از ما یک طلاست. کل کشتی یک مدال طلا بگیرد، برده است. بار را بر روی دوش کشتی نگذارند. در اوج تمرینات هستیم و ۲ هفته دیگر تمرینات سنگین مانده. بقیه‌اش دست خداست.

وی افزود: کار حسن یزدانی خیلی سخت بود و از ۳ جا کتفش عمل شد. نمی‌گویم مدال طلا برای او آماده است. حتما قرار نیست میرزازاده طلای المپیک بگیرد چون پارسال طلا گرفته. المپیک این است که قهرمان جهان ۲۰۱۱ طلا گرفت ولی در المپیک اوت شد! مردم بدانند المپیک چیزی‌اش مشخص نیست.

دبیر گفت: والله می‌گویم المپیک خُم رنگرزی نیست، تفکر ما المپیکی است اما واقعا کار سختی داریم. سعید اسماعیلی یک اشتباه کوچک بچه‌گانه کرد و دیدیم چه شد. فاصله نفر اول تا دهم المپیک یک لحظه اشتباه است.

پس از دبیر، حسن رنگرز و محسن کاوه، سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد به ارائه توضیحاتی به وزیر ورزش و جوانان پرداختند.

هاشمی: نمی‌گویم حتما طلا بگیرید

کیومرث هاشمی وزیر ورزش در جمع ملی پوشان کشتی، عنوان کرد: به شما دست مریزاد می گویم و از شما تقدیر می‌کنم. از کادر فنی و عوامل کشتی و حتی کسانی که در پشت صحنه زحماتشان دیده نمی‌شود تشکر می‌کنم. به بچه ها نیز خسته نباشید می گویم که برای سربلندی ایران عزیز تلاش می‌کنند.

وی افزود: جامعه ورزش به اهمیت رشته کشتی واقف است و همیشه کشتی به خصوص در آوردگاه های المپیک مهم بوده و 30 درصد از کاروان المپیک را کشتی گیران تشکیل می دهند، هرچند می‌شد که بیشتر شود.

هاشمی با اشاره به جایگاه کشتی، گفت: جایگاه کشتی جایگاه ارزشمندیست. من به عنوان خدمتگزار ورزش آمدم که بار را از دوش شما بردارم و می‌گویم که شما تلاش خود را کنید و حتما نمی‌گویم که طلا بگیرید. همه بهترین های دنیا به المپیک می آیند هر چند شماهم بهترین هستید اما نمی‌خواهم بار روی دوش شما باشد. شما تلاش کنید و من می‌گویم که مردم هم می‌فهمند.

وزیر ورزش ادامه داد: بارها ورزشکاران نتیجه نگرفتند اما مردم فهمیدند که تلاششان را کردند. شما تلاشتان را کنید، اینگونه هر نتیجه ای کسب شد، مردم هم راضی هستند. در باقیمانده وقت تلاشتان را کنید ما وظیفه مان پشتیبانی از شماست و شماهم باید تلاش خودرا بکنید.

هاشمی با بیان اینکه شما بهترین ها هستید، یادآور شد: همانطور که شما رصد می‌کنید، بقیه هم شمارا رصد می‌کنند. ورزش یک سرش برد و سر دیگرش باخت است. گوش به فرمان کادر فنی باشید. لحظه ها تعیین کننده است. با مدیریت راهبردی و تلاش های فدراسیون بهترین نتیجه را می توان کسب کرد. دلتان را به خدا بسپارید تا کمکتان کند. تمرکزتان روی اصل فعالیت‌تان باشد و ما هم برای شما آرزوی موفقیت خواهیم کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه