اخبار داغ

بررسی تولید کنندگان ساندویچ پانل در ایران به ویژه کبیر پانل

بررسی تولید کنندگان ساندویچ پانل در ایران به ویژه کبیر پانل
کبیر پانل جزو شرکت‌های پیشرو و معتبر در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل و همچنین محصولات مشابه است. این شرکت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و همچنین متخصصین ماهر، خدمات کاملاً متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد که در این مقاله شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبیر پانل جزو شرکت‌های پیشرو و معتبر در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل و همچنین محصولات مشابه است. این شرکت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و همچنین متخصصین ماهر، خدمات کاملاً متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد که در این مقاله شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

محصولات ارائه شده کبیر پانل

این شرکت انواع ساندویچ‌های پانل دیواری و سقفی را تولید می‌کند و ارائه دهنده محصولات زیر است:

  1. ساندویچ پانل دیواری
  2.  ساندویچ پانل سقفی
  3.  ساندویچ پانل پیچ مخفی
  4.  ساندویچ پانل سردخانه‌ای
  5.  فلاشینگ تاج
  6.  ورق ذوزنقه‌ای سقفی
  7. ورق پلی کربنات سقفی
  8.  ورق عرشه فولادی
  9.  فوم XPS

شرکت کبیر پانل، با استفاده از ماشین آلات مناسب و مواد اولیه با کیفیت و همچنین استفاده از افراد با تجربه برای تولید محصولات خود، توانسته بازار داخلی کشور را تحت پوشش قرار بدهد. محصولات این شرکت با کیفیت بالا و نوآوری، قیمتی کاملاً مقرون به صرفه و همچنین خدمات متنوع، به بازار عرضه می‌شود.

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل جزو مصالح ساختمانی بسیار مدرن است که با ویژگی‌های منحصر به فرد خود امروزه در سازه‌های صنعتی، مسکونی و تجاری به طور گسترده استفاده می‌شود.

ساندویچ پانل با ساختاری سه لایه‌ای است که هسته این سازه از ماده‌ای کم چگال درست شده و همچنین دو طرف آن را با ورق‌های فلزی پوشانده‌اند. مواد پوسته و هسته در این پانل، از جهت جنس ممکن است با هم فرق ‌کنند ولی معمولاً لایه میانی به وسیله تزریق پلی یورتان بین ورق آلومینیوم یا گالوانیزه، در ضخامت های مختلف درست می‌شود.

مزایا و ویژگی‌های ساندویچ پانل چیست؟

از ساندویچ پانل‌های ساخت شرکت کبیر پانل، برای ساختن سقف و دیوارهای ساختمان‌ها و یا تجهیزات صنعتی و محوطه‌های ساختمانی استفاده می‌شود. این پانل‌ها در برابر مواد شیمیایی، رطوبت، بخار و برف مقاومت بالایی دارند. استفاده از ساندویچ پانل در سقف و دیوارهای ساختمان، مزایای زیادی دارد که بعضی از آنها موارد زیر هستند:

  • عایق حرارتی: این پانل‌ها از وارد شدن رطوبت به داخل ساختمان و یا خارج شدن آن، جلوگیری می‌کنند و این باعث می‌شود انرژی به هدرنرود.
  • عایق صوتی: موادی که برای درست کردن پانل از آنها استفاده می‌شود، می‌تواند عایق صوتی مناسبی ایجاد کند. از این پانل‌ها برای کم شدن انتشار نویزهای صنعتی به بیرون ساختمان و همچنین وارد شدن سر و صدا به داخل ساختمان، استفاده می‌کنند.
  • نشت پذیری: آب و رطوبت داخل این پنل‌ها نمی‌شود. اگر استانداردهای لازم برای نصب رعایت شود و اتصالات عایق‌بندی کامل شده باشند، این پانل‌ها کاملاً در برابر نشت آب مقاوم خواهند بود.
  • پارامترهای مقاومتی: پنل‌های سقفی با توجه به ضخامتی که دارند، باد و برف را به خوبی تحمل می‌کنند.
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و حریق: ماده‌ای که در هسته این پانل مورد استفاده قرار می‌گیرد، باعث می‌شود در برابر آتش مقاومت زیادی داشته باشد. مثلاً از پشم معدنی استفاده می‌کنند که برای محافظت از سازه در مقابل آتش، بسیار مناسب است.

نمای ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری و سقفی کبیر پانل

یکی از محصولات بسیار با ارزش شرکت کبیرپانل، ساندویچ‌ پانل دیواری و سقفی است که  در ضخامت‌های متفاوتی درست می‌شود. این ساندویچ پانل‌ها، خاصیت عایق حرارتی و برودتی داشته و این باعث می‌شود که کارخانجات و سردخانه‌دارها، استقبال زیادی از آن بکنند و از ساندویچ پانل، برای پوشش نمای کارخانه خود و پوشش سقف آن استفاده کنند.

آشنایی با ورق پلی کربنات سقفی از محصولات کبیرپانل

شرکت کبیر پانل، جزو تولید کنندگان محصولات صنعتی و ساختمانی در ایران است که با استفاده از مواد اولیه مناسب، محصولات کاملاً با کیفیتی عرضه می‌کند. یکی از این محصولات، ورق پلی کربنات سقفی است.

این ورق به دلیل داشتن شفافیت بالا، نورهای طبیعی را از خود عبور داده و باعث می‌شود نور به داخل کارخانجات، استخرها، سوله‌ها، گلخانه‌ها و... انتقال پیدا کند. از خواص مهم پلی کربنات‌های سقفی در شرکت کبیرپانل، می‌توان به مواردی مانند مقاومت در برابر خمش و کشش، مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر خراش و ضربه، صرفه‌جویی در برق، اشتعال ناپذیری و همچنین مقاومت در مقابل اشعه ماوراء بنفش نام برد.

ورق‌های پل کربنات سقفی، سبک بوده و این باعث راحتی حمل و نقل و نصب راحت آن می‌شود. وزن سبک این ورق‌ها و قابلیت برش آنها، نصب ورق پلی کربنات سقفی را ساده و سریع می‌کند.

مزایای استفاده از عایق فوم XPS

یکی دیگر از محصولات شرکت کبیرپانل، عایق فومXPS  است. این فوم یک عایق پلیمری بوده که در کف‌سازی سردخانه‌ها، عایق صوت، عایق برودتی و رطوبتی استفاده می‌شود. عایق فوم XPS  در سایزهای متفاوتی تولید شده و می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، آن را به محل مشتری ارسال کرد.

از مزایای مهم عایق فوم XPS می‌توان به مقاومت فشاری بالا، استحکام زیاد، قیمت مناسب، عایق صوت، مقاوم در مقابل رطوبت، وزن سبک، طول عمر بالا و حمل آسان اشاره کرد.

 این محصول به علت عدم تزریق، قابلیت این را ندارد که در ساندویچ پانل از آن استفاده شود و صرفاً از آن برای کف سردخانه‌ها، عایق سقف، عایق دیوارهای فوندانسیون، دیوارهای کامپوزیت و... استفاده می‌کنند. لازم است توجه داشته باشید که در صنایع دیگر هم از این محصول استفاده می‌شود.

این عایق فوم محصول شرکت کبیر پانل، به دلیل ویژگی‌هایی که نام بردیم، گزینه‌ای عالی جهت عایق بندی محیط‌های صنعتی و ساختمان‌ها است و استفاده از آن، می‌تواند عمر مفید سازه‌ها را افزایش دهد و به بهبود کارایی انرژی کمک کند.

بررسی تولید کنندگان ساندویچ پانل در ایران

با گسترش استفاده از ساندویچ‌های پانل در بیشتر صنایع، امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید ساندویچ‌های پانل فعالیت می‌کنند. شاید تعدد این تولید کنندگان، باعث شده تا خرید برای مشتری کمی سخت شود. به همین دلیل در ادامه مقاله شما را با چند نمونه از شرکت‌های تولید کننده ساندویچ پانل آشنا می‌کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته و راحت‌تر خرید کنید:

۱-شرکت کبیر پانل

کبیرپانل یکی از بهترین تولید کنندگان ساندویچ‌های پانل دیواری و سقفی است که از پوشش آلوزنیک، آلومینیوم و گالوانیزم برای محصولات خود استفاده می‌کند. این شرکت به دلیل استفاده از متریال بسیار با کیفیت، توانسته است در زمره بهترین برندهای تولید کننده ساندویچ پانل قرار بگیرد.

۲- شرکت ماموت

شرکت ماموت، بزرگترین شرکت ساندویچ پانل در خاورمیانه میانه بوده که نه تنها ساندویچ‌های دیواری و سقفی تولید می‌کند، بلکه در زمینه ساخت و طراحی تریلر، وسایل نقلیه تجاری و اتاق حمل بار هم فعالیت دارد. محصولات این کارخانه، با آخرین استانداردهای اروپایی درست شده و به کشورهای یگر هم صادر می‌شود.

۳- شرکت آریا بارون

چند سالی می‌شود که شرکت آریا بارون، تولید پانل‌های دیواری و سقفی را شروع کرده است. یکی از مهم‌ترین اهداف این شرکت، کیفیت محصولات است و توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت ساخته و به کشورهای دیگر صادر کند. شرکت آریا بارون، در مشهد بوده و در زمینه فروش خارجی هم فعالیت گسترده‌ای دارد.

سخن پایانی

شرکت کبیر پانل، تجربه طولانی در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل داشته و با استفاده از بهترین مواد اولیه و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز، توانسته محصولاتی با استانداردهای بالا ارائه دهد. از اصول اساسی کبیرپانل، رضایت مشتری و همچنین نوآوری مستمر است که آن را به انتخابی مطمئن جهت پروژه‌های صنعتی و ساختمانی تبدیل کرده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه