اخبار داغ

کد تخفیف 70 درصدی دیجی پلاس برای خریداران دیجی کالا

کد تخفیف 70 درصدی دیجی پلاس برای خریداران دیجی کالا
امکان برخورداری از خدمات ویژه دیجی کالا با قیمت کم فراهم شد. کاربران با به کار بردن کد تخفیف دیجی پلاس می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه، از ارسال رایگان دیجی کالا، تخفیف ویژه و هدایای نقدی بهره مند شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیجی پلاس یک سرویس اشتراکی است که کاربران دیجی کالا را از خدمات ویژه این مجموعه بهره مند می‌‌کند. ارسال رایگان، تخفیف­های جذاب، هدایای نقدی و غیر نقدی و خدمات پشتیبانی ویژه و متفاوت از جمله مزایایی است که با عضویت در دیجی پلاس به دست می‌­آورید. البته، طبیعی است که برای استفاده از این خدمات باید حق اشتراک این سرویس را بپردازید. چنانچه کد تخفیف دیجی پلاس داشته باشید خرید اشتراک این مجموعه می‌­تواند تا 70 درصد برای شما کم هزینه­تر باشد. در ادامه، این سرویس و مزایای آن را بیشتر بررسی می‌‌کنیم.

 

دیجی پلاس چیست و با چه هدفی ایجاد شد؟

دیجی پلاس یکی از سرویس‌های جذاب دیجی کالا است که به پاس قدردانی از مشتریان دائمی‌ این مجموعه به وجود آمده است. به نقل از مدیر دیجی پلاس، دیجی کالا به دنبال احساس مسئولیت برای قدرانی از وفاداری برخی مشتریان خود، تصمیم می‌­گیرد خدمات ویژه و منحصر به فردی به آن‌ها ارائه کند. این خدمات علاوه بر قدردانی از کاربران فعال، سایر افراد را نیز برای استفاده بیشتر از دیجی کالا و زیر مجموعه‌های آن تشویق می‌­کند. دیجی کلاب و دیجی پلاس دو سرویسی هستند که در راستای دستیابی به این اهداف فعالیت می‌­کنند. در واقع می‌­توان اینطور بیان کرد که تیم دیجی پلاس با تحقیق درباره نیاز‌ها و خواسته‌های کاربران خود و با الگو برداری از سرویس جهانی آمازون پرایم تلاش کرده است تا خدماتی ویژه و کاربردی را به مشتریان خود ارائه دهد. حالا کاربران می‌­توانند در قبال پرداخت حق عضویت به سادگی و بدون محدودیت از این خدمات ویژه استفاده کنند.

مزایای عضویت در سرویس دیجی پلاس

همانطور که گفته شد سرویس‌هایی مانند دیجی پلاس معمولاً به منظور جبران وفاداری کاربران و تشویق آن­ها برای ادامه این روند ایجاد می‌‌شوند. بدیهی است که وقتی مشتری هزینه ای برای عضویت در این سرویس‌ها پرداخت می‌­کند انتظار دریافت خدمات ویژه ای نیز دارد. بنابراین، می‌­توان گفت اصلی ترین سؤالی که برای کاربران دیجی کالا پیش می‌ آید این است که اصلاً چرا باید اشتراک دیجی پلاس داشته باشیم و در ازای پرداخت این هزینه چه چیزی نصیب ما خواهد شد؟ در ادامه، به بررسی جذاب ترین خدمات دیجی پلاس می‌­پردازیم.

نکته ای که لازم است بدانید این است که داشتن اشتراک دیجی پلاس برای کاربرانی که به طور متداول از دیجی کالا خرید می‌­کنند بسیار سود آور خواهد بود. به طور مثال، فرض کنید که اشتراک یک ماهه این سرویس را بدون تخفیف تهیه کره اید که هزینه آن با دوبار ارسال دیجی کالا برابر است. در عوض پرداخت این مبلغ می‌­توانید سفارش رایگان و مزیت­های فراوان دیگری دریافت کنید.

ارسال رایگان دیجی کالا با دیجی پلاس

دیجی پلاس دو مشکل عمده خرید اینترنتی را برای کاربران خود حل می‌­کند. یکی از این مشکلات پرداختن هزینه ارسال است. در برخی موارد ممکن است شما به یک کالای کوچک نیاز داشته باشید که قیمت ارسال آن حتی از هزینه خرید هم کم تر باشد. در این صورت مشخص است که خرید حضوری به صرفه تر خواهد بود. در حالی که با عضویت در دیجی پلاس هزینه ارسال برای شما حذف می‌­شود و می‌­توانید بدون داشتن این دغدغه خرید کنید. به خاطر داشته باشید که با کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان نیز می‌­توانید از این مزیت بهره مند شوید. علاوه بر ارسال رایگان، محصولات خریداری شده توسط اعضای دیجی پلاس بلافاصله نیز ارسال می‌­شوند و در سریع ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌­رسند. به طور مثال، اگر کالای خریداری شده شما در انبار دیجی کالا موجود باشد، سرویس حمل و نقل اختصاصی این مجموعه آن را در کم تر از دو ساعت به دستتان می‌­رساند.

تخفیف‌های شگفت انگیز اختصاصی

یکی از جذابیت‌ها داشتن اشتراک دیجی پلاس، امکان خرید با تخفیف‌های هیجان انگیز و منحصر به فرد است. علاوه بر تمام جشنواره‌ها و طرح‌های فروش اختصاصی، دیجی پلاس دو روز در ماه را برای تخفیف‌های شگفت انگیز مشخص می‌­کند. در این دو روز کاربران این سرویس می‌­توانند محصولات مختلف را از دیجی کالا با قیمت‌های باور نکردنی تهیه کنند. به علاوه، در مورد تخفیف‌های محدود و یا زمان دار دیجی کالا نیز زودتر از دیگران مطلع خواهند شد.

مهلت بیشتر برای بازگشت کالا

همانطور که می‌ دانید هنگام خرید از دیجی کالا، برای مدت محدودی فرصت دارید که کالای خریداری شده را بررسی کرده و در صورت عدم رضایت آن را مرجوع کنید. برای کاربران عادی این زمان تست 7 روز است. این در حالی است که مشترکین دیجی پلاس می‌­توانند تا 30 روز در صورت وجود هر گونه مشکلی خرید خود را مرجوع کرده و هزینه پرداختی را پس بگیرند.

پشتیبانی منحصر به فرد

در خرید آنلاین یکی از مهم ترین فاکتور‌هایی که برای اعتماد به فروشگاه‌های مختلف در نظر گرفته می‌­شود، داشتن یک پشتیبانی فعال و پاسخگو است. اگرچه دیجی کالا به طور کلی امتیاز این مرحله را دریافت می‌­کند؛ اما برای اعضای دیجی پلاس مرکز تلفن ویژه ای در نظر گرفته شده است که باعث می‌­شود خدمات گروه پشتیبانی برای آن‌ها بسیار سریع تر و در دسترس تر باشد.

تا 70 درصد تخفیف خرید از دیجی کالا با اشتراک یک ماهه دیجی پلاس

همانطور که می‌­دانید برای استفاده از این خدمات منحصر به فرد باید حق اشتراک دیجی پلاس را پرداخت کنید. اشتراک شما می‌­تواند به صورت یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله باشد. هزینه دریافت این اشتراک نیز بسته به مدت آن از 115 هزار تومان تا 960 هزار تومان تعیین شده است. البته اگر از کد تخفیف دیجی پلاس استفاده کنید می‌­توانید با هزینه کم تر عضوی از این مجموعه باشید. این کد‌های تخفیف با درصد‌های فراوان نسبت به مدت اشتراک در دسترس هستند و می‌­توانید از آن‌ها بهره ببرید.

پیندو، زیر مجموعه دیگر از دیجی کالا

در کنار دیجی پلاس و دیجی کلاب، دیجی کالا فروشگاه‌های مختلفی نیز به عنوان زیر مجموعه خود در بازار‌های آنلاین دارد. پیندو یکی از این پلتفرم‌ها است که یک پل ارتباطی میان تولید کنندگان و فروشندگان کالا با خریداران محصول ایجاد می‌­کند. در پیندو امکان ثبت آگهی­های مختلف وجود دارد. البته نکته جذابی که باید بدانید این است که آگهی‌های پیندو به کاربران دیجی کالا نیز نمایش داده می‌­شود و با توجه به بالا بودن تعداد آن‌ها، فرصت­های خرید و فروش بیشتری فراهم می‌­شود. همچنین، اگر به عنوان خریدار از کد تخفیف پیندو استفاده کنید، صرفه جویی در هزینه‌های خرید برای شما راحت است بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه