اخبار داغ

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری:

«جلیلی» نامزد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی است

«جلیلی» نامزد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی است
نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سعید جلیلی نامزدی اصلح است که با برنامه‌هایش خود را معرفی کرد، گفت: «جلیلی» نامزد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمحسن طاهری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات بسیار حساسی قرار داریم ما به نامزدی که مورد نظر ما نیست احترام می‌گذاریم چون مورد تایید شورای نگهبان است و بخشی از مردم عزیزمان به ایشان رای دادند اما نامزد اصلح ما سعید جلیلی است.

وی افزود: نظر بنده این است که بین دو نامزد تفاوت بسیار زیاد وجود دارد و خیلی آشکار است هرچند کسانی که در کنار نامزد جریان غربگرا قرار گرفتند به نوعی می‌خواهند روز روشن که آفتاب دارد می‌تابد، شب جلوه بدهند و بگویند که ماست سیاه است ولی حقیقت امر آشکار است چون تفاوت بین دو نامزد بسیار زیاد است.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری بیان کرد: خیلی فرق است بین کسی که کاملاً برنامه دارد و کسی که هیچ برنامه‌ای ندارد و دائماً به کارشناسان ارجاع می‌دهد.

جلیلی افزود: خیلی تفاوت است بین کسی که در طول ۱۰ الی ۱۱ سال گذشته ۱۵۰ سفر استانی و شهرستانی داشته و از نزدیک به نقاط محروم سفر کرده و می‌داند که مردم با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در حاشیه شهرها و روستاهای کشور چه خبر است با کسی که اینگونه نبوده و یک عده انسان‌های رفاه‌طلب دور او را گرفتند و اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

وی گفت: خیلی تفاوت است بین کسی که اگر یک روز در دفاع مقدس حضور داشته خودش را همرزم برخی از سرداران شهیدمان معرفی می‌کند با آن کسی که جانباز انقلاب است پای خودش را تقدیم کرده و هیچکس خبر ندارد و حاضر نیست این را در سخنرانی‌هایش بیان کنند.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری توضیح داد: فرق است بین کسی که از قومیت سوء استفاده می‌کند و می‌خواهد حساسیت‌های قومیتی را برانگیخته کند با آن کسی که خودش اهل خراسان است مادرش آذری زبان است هیچ وقت از این موقعیت قومی به نفع خودش استفاده نمی‌کند.

طاهری با تاکید بر تفاوت‌های آشکار بین دو نامزد ریاست جمهوری گفت: راه و منش هر یک از کاندیداها مسیر حرکت‌شان را نشان داد، ان‌شاءالله روز جمعه پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و به نامزد اصلح انقلاب اسلامی رای بدهیم.

وی با بیان اینکه برای داشتن دولتی اسلامی ابتدا باید انتخاب درست صورت بگیرد، ابراز کرد: انتخاب درست باعث می‌شود تا رئیس‌جمهوری مطلوب، کارآمد و باتقوا روی کار بیاید و دولتی جوان، مومن و انقلابی تشکیل شود؛ این مطالبهٔ رهبر معظم انقلاب است.

طاهری ابراز امیدواری کرد آحاد مردم در این مسیر گام‌های موثر و درستی بردارند و با انتخاب سعید جلیلی شاهد شکوفایی ایران عزیز باشیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه