اخبار داغ

رای گیری در ورزشگاه شیرودی؛

انتخابات ریاست جمهوری| حضور پرشور جامعه ورزش پای صندوق رای/ انتظارات ورزشی ها از رئیس جمهور آینده

انتخابات ریاست جمهوری| حضور پرشور جامعه ورزش پای صندوق رای/ انتظارات ورزشی ها از رئیس جمهور آینده
ورزشکاران و قهرمانان با حضور در مجموعه شیرودی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رای‌گیری دومین دوره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) به صورت رسمی در سراسر کشور آغاز شد.

برای حضور پرشور خانواده ورزش در این انتخابات، صندوق سیار در مجموعه ورزشی شیرودی مستقر شد تا ورزشکاران و قهرمانان با حضور در مجموعه شیرودی رای خود را به صندوق بیندازند. امروز جمعه همچون هفته گذشته جامه ورزش با حضور در ورزشگاه شیرودی تهران در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

رای‌گیری در این شعبه از ساعت ۹ صبح آغاز و تا ساعت ۱۲ ادامه داشت.

ماجدی: ورزشکاران پای انقلاب هستند

میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
ماجدی پس از حضور در انتخابات گفت: وظیفه ورزشکاران و تمام مردم است که در انتخابات شرکت کنند. باید بگویم دم ورزشکاران گرم که پای این انقلاب و این نظام ایستاده‌اند. قطعا برنده واقعی این انتخابات مردم هستند.
وی افزود: هرکسی که رئیس جمهور شد باید بداند با مشکلات و درخواست‌های زیادی از جامعه ورزش روبه‌رو خواهد شد و باید پاسخگو باشد.

هاشمی: استقبال جامعه ورزش نسبت به دور اول بسیار بهتر است

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
هاشمی پس از حضور در انتخابات گفت: استقبال جامعه ورزش نسبت به دور اول بسیار بهتر است. خوشحالم که تدبیر شد تا جامعه ورزش با اتحاد بیشتر در یک صندوق رای اختصاصی شرکت کنند، قابل تقدیر است. همه رسانه ها هم فعالیت خیلی زیادی داشتند که قابل تقدیر است.
وی در مورد مطالبات جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده گفت: در یک سالی که حضور داشتم سعی کردم صادقانه با جامعه ورزش تعامل کنیم و کنار هم باشیم. شهید رئیسی هم هر چه خواسته برای ورزش داشت برآورده کرد. ان شالله هر فردی که انتخاب می شود بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

تاج: نقش دولت ها در فوتبال بسیار مهم است

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
تاج پس از حضور در انتخابات گفت: دولت و رئیس جمهور برای مردم مهم هستند و نقش دولت ها در فوتبال هم بسیار مهم است. نمونه این را در کشورهای قطر و عربستان می بینیم که دولت ها چقدر در این رشته تاثیرگذار هستند.
وی ادامه داد: انتظار جامعه فوتبال این است که رئیس جمهور آینده هم توجه ویژه ای به این رشته داشته باشد چرا که الان فوتبال در دنیا می تواند تاثیرگذار باشد و حرف ملت ها را در جهان بزند. انتظار مردم این است که در بخش قهرمانی اتفاقات خوبی رخ دهد که امیدوارم در آینده این مهم رقم بخورد.

هاشمی: جامعه ورزش حامی دولت خواهد بود

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
هاشمی پس از حضور در انتخابات گفت: طبیعی است که اگر ورزش می خواهد موفق باشد باید مورد حمایت ویژه دولت قرار بگیرد. به همین خاطر انتظار این است که دولت آینده از نظر تامین بودجه و منابع مالی بتواند با برنامه دقیق و طولانی مدت اقتصاد ورزش، حوزه قهرمانی و همگانی را متحول کند. شک نداشته باشند که جامعه ورزش هم حامی دولت خواهد بود.

اسبقیان: ورزشکاران و قهرمانان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
اسبقیان پس از حضور در انتخابات گفت: خدا را شاکر هستم که در همان ساعات اولیه قهرمانان پرافتخار ورزش کشور در فدراسیون‌های ورزشی به همراه مدیران و روسای فدراسیون‌ها در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و این نشان از اتحاد و انسجام ملی در ورزش کشور است.
وی افزود: آمریکای جهانخوار و سردم‌داران استکبار جهانی به ویژه رژیم کودک‌کش اسرائیل باید بدانند مردم ایران اسلامی و به ویژه ورزشکاران و قهرمانان پای آرمان‌های نظام و انقلاب و به ویژه شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ایستاده‌اند.

اینچه‌درگاهی: از رئیس جمهور توقع دارم که شایسته سالاری را فراموش نکند

زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
اینچه درگاهی پس از حضور در انتخابات گفت: خدا را شکر شاهد حضور پرنشاط جامعه ورزش در انتخابات هستیم. امیدوارم این نشاط باعث شود تا بهترین نتیجه برای انتخاب صورت بگیرد.
وی افزود: به عنوان یک فرد ورزشی از رئیس جمهور توقع دارم که شایسته سالاری را فراموش نکند.

صدیقی: امیدوار هستم فرد اصلح انتخاب شود

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
صدیقی پس از حضور در انتخابات گفت: خوشحالم امروز به اتفاق اعضای تیم ملی ووشو به پای صندوق‌های رای آماده‌ایم تا بتوانیم ادای دین کنیم. خدا را شکر استقبال خوبی از دور دوم انتخابات شده است که امیدوار هستم فرد اصلح انتخاب شود.

نبی: امیدوارم رئیس جمهور آینده مطالبات خانواده ورزش را ببیند

مهدی محمد نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
نبی پس از حضور در انتخابات گفت: قاعدتا جامعه ورزش مطالباتی دارد که نیازمند این است در انتخابات نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند و مشارکت کنند. امیدوار هستیم رئیس جمهور در خصوص مطالبات جامعه ورزش ترتیب اثر دهد. البته در این مدتی که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش مشغول به کار بود ورزش رونق خوبی پیدا کرد و برای حضور هرچه بهتر ورزشکاران در میادین بین‌المللی تلاش‌های زیادی انجام شد.

مهدی‌زاده: امیدوارم رئیس جمهور جدید در مسیر ایران قوی گام بردارد

امیر مهدی‌زاده کاپیتان تیم ملی کاراته امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
مهدی زاده پس از حضور در انتخابات گفت: امیدواریم رئیس جمهور جدید در مسیر ایران قوی، ورزش قوی قدم بردارد و فرمایشات رهبری (ره)  را عملی کند.

جوادی: انتظارات ورزشی‌ها از رئیس جمهور یک نکته بیشتر نیست

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
جوادی پس از حضور در انتخابات گفت: این هفته نسبت به هفته گذشته شاهد حضور پرشورتر ورزشکاران، چهره‌های ورزشی، پیشکسوتان و به خصوص پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس هستیم که خیلی خوشحالم.
وی افزود: انتظارات ورزشی‌ها، جامعه ورزش، مربیان، داوران، باشگاه‌داران یک نکته بیشتر نیست و آن هم با توجه به رضایت‌بخشی که ما داریم می‌بینیم امتداد و ادامه سیاست رئیس جمهور شهید است. تکمیل زیرساخت‌های ورزشیف رسیدگی به ورزشکاران، برگزاری مراسم‌های تجلیل از قهرمانان، برگزاری شورای عالی ورزش با حضور شخص رئیس جمهور، ادامه سیاست‌هایی طرح آمایش و خصوصی‌سازی باشگاه‌ها به نفع مردم که سرخابی بعد از ۳۰ سال انجام شد، این‌ها مواردی است که انتظار می‌رود رئیس جمهور بعدی هم دنبال کنند.

داوری: امیدوارم رئیس جمهور آینده توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد

جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال به همراه اعضای تیم بسکتبال جوانان امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
داوری پس از حضور در انتخابات گفت: یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی می‌داریم. یکی از مصادیق بسیار مهمی که وجود دارد بیشتر اعضای تیم جوانان رای اولی هستند و بچه‌ها مشتاقانه امروز در انتخابات حضور پیدا کردند.
وی افزود: جامعه ورزش همانطور که نشان داد در اعتلای پرچم تلاش می‌کند در چنین میادینی همچون انتخابات نیز حضور پرشوری دارند. به هر حال همه جنگ‌ها، سخت‌افزاری نیست، بعضی جنگ‌ها مثل ورزش بدون جنگ، پرچم یک کشور به اهتزاز در می‌آید.
داوری تصریح کرد: امیدوارم رئیس جمهور آینده مانند شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد و بتوانند مشکلات زیرساختی ورزش را بر طرف کنند و امیدوارم حال دل مردم خوش باشد و اتفاقات خوبی برای مردم بیافتد.

هروی: امیدوارم با حضور حداکثری اصلح‌ترین انتخاب شود

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به ضندوق انداخت. حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
هروی پس از حضور در انتخابات گفت: خدارا شاکریم که دوباره ورزشکاران کشورمان از ابتدای ساعت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در صحنه حضور پیدا کردند. امیدوارم با حضور حداکثری مردم،‌ اصلح‌ترین انتخاب شود.

اورسجی: ورزشکاران یکی از پایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند

عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به ضندوق انداخت. حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
اورسجی پس از حضور در انتخابات گفت: خدا را شاکرم که بنده به عنوان یکی از اعضای جامعه ورزش در دور دوم انتخابات همچون همه اقشار جامعه حضور یافتم. ورزشکاران همیشه در همه جا چه مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور فعالی  دارند و به عنوان یکی از پایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شوند که ضمن مدال‌آوری در تمام مسایل اجتماعی هم حضور فعالی دارند و من هم خوشحالم که در جامعه ورزش کشور حضور دارم.

باران‌چشمه: مطالبات مردم از دولت به حق و زیادی است

مهرعلی باران‌چشمه رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
باران چشمه پس از حضور در انتخابات گفت: امروز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری با شور و ذوق وصف‌ناپذیر و بهتر از مرحله گذشته در حال برگزاری است، برای اینکه مردم حس می‌کنند در تعیین سرنوشت کشورشان تاثیرگذار هستند؛ بنابراین این حضور بیانگر آن است که مطالبات مردم از دولت مطالبات به حق و زیادی است و باید توجه کنند.
وی تصریح کرد: امیدوارم خواسته‌های مردم محقق شود. مردم در بحث معیشتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی حرف‌هایی دارند که باید شنیده شود و به همه آنها جامعه عمل پوشانده شود. ما زمانی می‌توانیم یک کشور آباد داشته باشیم که دولت در کنار ملت و برای ملت باشد.
باران‌چشمه یادآور شد: ورزش همه ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را می‌تواند تحت‌الشعاع قرار دهد. وقتی که یک تیم قهرمان جهان و المپیک می‌شود، شور و حال وصف‌ناپذیری در کشور ایجاد می‌شود و باعث عزتمندی می‌شود.

عزیزیان: باید آینده ایران را خودمان رقم بزنیم

سعید عزیزیان دروازبان اسبق سرخابی‌ها در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
عزیزیان پس از حضور در انتخابات گفت: برای کشور عزیزمان ایران امروز آمدیم و به قولی در کار خیر باید پیشی بگیریم و  من هم سعی کردم که در اولین فرصت در انتخابات شرکت کنم که ان‌شالله بتوانیم آینده ایران را خودمان رقم بزنیم با رئیس جمهور خوبی که انتخاب می‌شود.

مظلومی: باید به بودجه ورزش بیشتر توجه شود

پرویز مظلومی پیشکسوت باشگاه استقلال در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
مظلومی پس از حضور در انتخابات گفت: ما ورزشی‌ها همگام با ملت که پای کار هستند در انتخابات شرکت کردیم. ورزشی‌ها توقعاتی دارند که رسیدگی شود و کسی که رای می‌آورد باید به مشکلات مردم رسیدگی کند.
وی افزود: در زیرساخت‌های ورزشی با توجه به جمعیت کشور، کمبود داریم. در آستانه المپیک باید به بودجه ورزش بیشتر توجه شود. برخی کشورها برای آنکه پرچم کشورشان در المپیک به اهتزاز در آید، میلیاردها دلار خرج می‌کنند. ان‌شاالله مردم فرد اصلح را انتخاب کنند و توقع دارم که رییس جمهور منتخب به درد دل ورزشکاران و پیشکسوتان رسیدگی کند همان کاری که شهید رئیسی انجام داد.

عزیزی: همه بیایند تا یک اتفاق خوب برای کشورمان رقم بخورد

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
عزیزی پس از حضور در انتخابات گفت: انتخابات دور دوم به نظرم پرشورتر بود و ان‌شاالله که اتفاق خوبی باشد و آحاد مردم شرکت کنند. حضور خیلی مهم است که همه بیایند که یک اتفاق خوب برای کشورمان رقم بخورد و رئیس جمهور بعدی متعهدتر برای ایرانی آباد تلاش کند.

حججی: رئیس جمهور با نگاه متفاوت به ورزشکاران می‌توانند آینده بهتری را رقم بزنند

محمدکاظم حججی رئیس فدراسیون تری‌اتلون (سه‌گانه) در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
حججی پس از حضور در انتخابات گفت: شهید رئیسی گام خوبی برای رشد ورزش برداشت. از ورزشکاران می‌خواهم به میدان بیایند و سهل‌انگاری نکنند.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد. قشر جوانان جامعه ورزشکار هستند و با نگاه متفاوت به ورزشکاران می‌توانند آینده بهتری را برای مردم رقم بزنند.

خلیلی: باید ورزش در دسترس همه باشد

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
خلیلی پس از حضور در انتخابات گفت: خوشحالم که توفیق شد در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور یابم و رای خودم را به صندوق انداختم. این دفعه پرشورتر بود و امیدوارم که رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند که بتواند حال مردم خوب باشد و با انتخاب رئیس جمهور پرقدرت‌تر در عرصه‌های مختلف ورزشی حضور یابیم.
وی تصریح کرد: آن چیزی که در حوزه همگانی مهم است آن است که ۸۵ میلیون ایرانی بتوانند به راحتی ورزش کنند و ورزش در دسترس همه باشد، یعنی اصل سوم قانون اساسی را در جامعه پیاده کنیم و کل کشورمان بتواند از ورزش استفاده کنند و فعالیت بدنی داشته باشند.

شعبانی‌بهار: رئیس جمهور باید با مسایل ورزشی آشنا باشد

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
شعبانی بهار پس از حضور در انتخابات گفت: جمعیت قابل مقایسه با هفته قبل نیست و انتخابات به قول ورزشی‌ها به دور نهایی رسیده است. مقام معظم رهبری نیز فرمودند که که هر کسی این انقلاب را دوست دارد باید شرکت کند.
وی افزود: حضور پرتعداد مردم در انتخابات نیز پیامش این است که مردم وابسته به نظام و انقلاب هستند و ان‌شالله این حضور باعث شود نظام مقدس ما نسبت به گذشته پویاتر شود.
شعبانی‌بهار یادآور شد: جامعه ورزش مانند همه اقشار حضورش را دوباره نشان داد و امروز هم وظیفه خودش را نشان داد و امیدوارم انتخاب شایسته‌ای باشد برای آبادنی کشورمان. جامعه ورزش انتظاراتی دارند که رئیس جمهور باید با مسایل ورزشی آشنا باشد و حمایت جدی خودش را از ورزش و قهرمانان داشته باشد.

رحمانی: این انتخابات در سرنوشت ما تاثیر بسزایی دارد

مژگان رحمانی مدال‌آور ۶ دوره از رقابت‌های جهانی دارت و تنها لژیونر دارت ایران در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
رحمانی پس از حضور در انتخابات گفت: به طور قطع این انتخابات در سرنوشت ما تاثیر بسزایی دارد و خوشحالم که من نیز در کنار سایر ورزشکاران به عنوان عضو کوچکی از خانواده ورزش کشور قادرم در تعیین سرنوشت خویش سهیم باشم.

منصوریان: با حضورمان سرنوشت کشورمان را رقم خواهیم زد

سهیلا منصوریان عضو تیم ملی ووشو در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
منصوریان پس از حضور در انتخابات گفت: امروز حضور پیدا کردیم که سرنوشت کشورمان را رقم بزنیم. ان‌اشالله فردی که می‌تواند در سرنوشت کشور عزیزمان تاثیرگذار باشد پیروز میدان شود.

کاظمیان: برای انتخاب رییس جمهوری اصلح در انتخابات شرکت کردیم

محمد کاظمیان رییس فدراسیون سوارکاری در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
کاظمیان پس از حضور در انتخابات گفت: به منظور حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و داشتن ایرانی قوی و پرافتخار، جامعه  سوارکاری در کنار آحاد مردم پای صندوق رای برای انتخاب رییس جمهوری اصلح حضور پیدا کرده ایم، تا انشالله آینده خوبی را برای کشورعزیزمان رقم بزنیم.

نصیرزاده: شاهد پیشگامی ورزشکاران در عرصه انتخابات هستیم

 عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
نصیرزاده پس از حضور در انتخابات گفت: انتخابات عرصه دوم رقابت برای ورزشکاران محسوب می شود و همانطور که در میادین ورزشی با صلابت حاضر می شوند، امروز نیز شاهد پیشگامی آنها در این عرصه هستیم.
وی افزود: ثباتی که امروز در ورزش حاکم است نتیجه تلاش های دولت سیزدهم بود و امیدواریم رییس جمهور منتخب در دولت چهاردهم روند عدالت محوری را ادامه دهد.

پسندیده: انتظار داریم رئیس جمهور آینده به جامعه ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشد

علیرضا پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
پسندیده پس از حضور در انتخابات گفت: جامعه ورزش و جوانان، امروز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی برای شرکت در انتخابات قوه مجریه کشورشان حاضر شدند. هدف جامعه ورزش و جوانان از حضور پرشورشان در این انتخابات، نقش‌آفرینی در انتخاب رئیس جمهور اصلح است.
وی یادآور شد: انتظار داریم رئیس جمهور آینده با در نظر گرفتن حضور پرشور ورزشکاران در انتخابات، به جامعه ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

چگینی: جامعه ورزش دوشادوش مردم در انتخابات حضور دارند

افشین هادی چگینی رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی امروز در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
چگینی پس از حضور در انتخابات گفت: از وزیر ورزش و جوانان قدردانی می‌کنم که برای چندمین بار، ورزشگاه شهید شیرودی را برای حضور پرشور و حماسه آفرینی جامعه ورزش و جوانان در انتخابات در نظر گرفته است.
وی تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان امروز نیز همچون تمامی رویدادها دوشادوش مردم کشورشان حضور دارند و در انتخابات ریاست جمهور حاضر شدند.

ناطق نوری: ورزشی‌ها در فینال انتخاباتی حضور دارند

عباس ناطق نوری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
ناطق نوری پس از حضور در انتخابات گفت: خوشحال هستم جامعه ورزش همسو با دیگر اقشار مردم در این فینال انتخاباتی حضور دارند. ان‌شاالله نتیجه به نفع ورزشکاران ومردم رقم بخورد و در چهار سال آینده نیز ورزش کشور رشد خود را ادامه دهد.

ایلکا: امیدوارم منتخب مردم توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد

علی ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی در ورزشگاه شیرودی حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.
ایلکا پس از حضور در انتخابات گفت: مرحله دوم شور بیشتری نسبت به دوره اول انتخابات دارد تا ان‌شاالله فرد اصلح انتخاب شود و امیدوارم منتخب مردم ایران توجه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

استقرار صندوق سیار برای ورزشکاران فدراسیون‌های مستقر در آزادی

برای اولین بار و با هماهنگی‌های انجام شده و به منظور رفاه حال ورزشکاران در اردوی فدراسیون‌های مسقر، مجموعه ورزشی آزادی یکی از شعب سیار اخذ رأی انتخابات در نظر گرفته شده بود.
در همین راستا ورزشکاران فدراسیو‌های مستقر از جمله قایقرانی، دوچرخه سواری و جمعی از کارکنان مجموعه با حضور پرشور در سالن 12 هزار نفری آزادی رای خود را به صندوق سیار انتخابات مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری انداختند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه