اخبار داغ

محسن رضایی به منتخب ملت تبریک گفت

محسن رضایی به منتخب ملت تبریک گفت
محسن رضایی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن رضایی در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور چهاردهم را تبریک گفت متن این پیام به شرح زیر است:

باسلام؛
اعتماد ملت عزیز و فداکار ایران به جنابعالی به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به شما تبريک عرض می کنم. این انتخابات یکبار دیگر ثابت کرد که پیوند ملت و رهبری از یکطرف و تعهد و پایبندی آنها به دستاوردهاي انقلاب از جمله مردمسالاری دینی، ناگسستنی و ابدی است و خدای متعال را از این جهت شکر می گوییم.

 با این حال، شرایط داخلی و خارجی کشور، با انبوهی از فرصت‌ها، چالش ها، انتظارات ملی و همچنین مطالبات نظام، رهبری فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور همراه است.

به همین جهت، بنده با روحیه، اعتقاد و توانی که از شما به عنوان رزمنده دفاع مقدس و معتقد به مبانی انقلاب و ارزش های دینی- ملی می شناسم، پیشنهاد می دهم و امید دارم که جنابعالی یک «دولت اجماع ملی» حول محور همه ظرفیت ها، شایستگان و دلسوزان در جمهوری اسلامی پایه گذاری کنید تا به عنوان الگویی در دولت های بعدی ادامه یابد.

 در این مسیر، همه نیروهای سیاسی کشور به عنوان یک وظیفه و رسالت ملی نیز می توانند یاری گر جنابعالی برای حل مسائل و پیشرفت کشور باشند.

سرباز وطن و انقلاب
محسن رضایی
۱۶ تیرماه ۱۴۰۳

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه