اخبار داغ

ویپرسو سواگ پی ایکس 80

ویپرسو سواگ پی ایکس 80
ویپرسو سواگ پی ایکس ۸۰، یک پاد با طراحی زیبا و متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی خانواده خودش است. این دستگاه بر اساس قالب کلی دستگاه‌های خانواده سواگ، مانند ویپرسو سواگ ۲، طراحی شده و مانند تمامی سواگ‌ها، از یک باتری تکی جداگانه پشتیبانی می‌کند. اما این بار، با ظاهری مدرن‌تر و در قالب یک پاد ماد حرفه‌ای با کارایی بالا رونمایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ویپرسو سواگ پی ایکس ۸۰، یک پاد با طراحی زیبا و متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی خانواده خودش است. این دستگاه بر اساس قالب کلی دستگاه‌های خانواده سواگ، مانند ویپرسو سواگ ۲، طراحی شده و مانند تمامی سواگ‌ها، از یک باتری تکی جداگانه پشتیبانی می‌کند. اما این بار، با ظاهری مدرن‌تر و در قالب یک پاد ماد حرفه‌ای با کارایی بالا رونمایی شده است.

خصوصیات و طراحی ویپرسو سواگ پی ایکس 80

ویپرسو سواگ پی ایکس 80 از آلیاژ روی و چرم با مقاومت بالا ساخته شده است. در قسمت کناری دستگاه یک دکمه فایر بزرگ و دو دکمه برای اعمال تنظیمات قرار دارد. نمایشگر ۰.۶۹ اینچی از نوع TFT در قسمت جلویی دستگاه اطلاعات مهم ویپینگ را نمایش می‌دهد. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌باشند:

  • میزان توان خروجی
  • میزان ولتاژ خروجی
  • مقدار مقاومت کویل
  • بهترین مقاومت کویل
  • حالت ویپینگ مورد استفاده
  • میزان باتری
  • تعداد پاف
  • زمان ویپینگ

در طراحی این دستگاه، اگر از بالا به بررسی بپردازیم، متوجه می‌شویم که مانند سایر مدل‌های سواگ، در یک سمت جایگاه باتری و در سمت دیگر به جای اتومایزر، کارتریج ویپرسو سواگ پی ایکس 80 قرار دارد. این کارتریج‌ها از پلاستیک خاصی به نام PCTG ساخته شده‌اند که هیچ تغییری در طعم جویس یا سالت و نیکوتین مصرفی شما ایجاد نمی‌کند و از هر کامتان لذت خواهید برد. لبی به طور پیش فرض روی کارتریج نصب شده و قابل جدا شدن نیست. این لبی با چرخش و باز و بسته شدن، مکانیسم کارکرد کویل را تغییر می‌دهد و به منظور کاهش هر چه بیشتر لیکیج و نشتی طراحی شده است.

نصب و تعویض باتری و کویل ویپرسو سواگ پی ایکس 80

در کنار کارتریج، یک درپوش فلزی گرد وجود دارد که با برداشتن آن، می‌توانید باتری را نصب کنید. قاب و فریم کلی دستگاه از جنس فلز است و با استفاده از روی، وزن بسیار کمی دارد. خوش‌دستی این دستگاه نیز همانند دیگر محصولات خانواده سواگ بسیار عالی است. پشت و روی دستگاه با پنل پوشیده شده و صفحه نمایش ۰.۶۹ اینچی دستگاه نیز در این پنل جای گرفته است. طراحی این صفحه نمایش به شکلی است که وقتی ال سی دی خاموش باشد، نمی‌توانید جای آن را تشخیص دهید. این ایده ویپرسو، طراحی دستگاه را زیباتر کرده و بی‌شک، سواگ پی ایکس ۸۰ را به یکی از زیباترین پاد ماد‌های بازار تبدیل کرده است.

دکمه‌ها و پورت‌ها

در لبه کناری دستگاه، یک دکمه فایر گرد و راحت، دو دکمه برای تنظیمات و یک پورت شارژ سریع USB Type-C وجود دارد.این یکی از ساده‌ترین سبک‌های طراحی است که ویپرسو برای مدل سواگ پی ایکس 80 به کار گرفته تا کاربران در هنگان استفاده، احساس راحتی بیشتری داشته باشند. همچنین، این پاد ماد از سری کویل‌های محبوب GTX ویپرسو پشتیبانی می‌کند که تنوع زیادی دارند و به شما حق انتخاب بسیاری ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های هوشمند ویپرسو سواگ پی ایکس 80

ویپرسو در این دستگاه از چیپست اختصاصی و قدرتمند AXON استفاده کرده است. این چیپست ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را به ویپ پاد سواگ پی ایکس 80 اضافه کرده است، از جمله:

  • حالت ویپینگ Pulse
  • حالت ویپینگ Power ECO
  • حالت ویپینگ Power
  • حالت ویپینگ VW
  • حالت ویپینگ VV
  • اینستا فایر ۰.۰۰۱ ثانیه‌ای
  • تغییر رنگ منو

برای خرید ویپرسو سواگ پی ایکس 80 اصل با قیمت رقابتی می‌توانید به سایت ویپرسو ایران مراجعه کنید. در این سایت، علاوه بر تضمین اصالت کالا، می‌توانید از تخفیف‌ها و قیمت‌های مناسب بهره‌مند شوید. ویپرسو ایران یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه ویپینگ است که محصولات اورجینال ویپرسو را به مشتریان ارائه می‌دهد.

با انتخاب ویپ پاد سواگ پی ایکس ۸۰ از ویپرسو ایران، مطمئن باشید که یک دستگاه با کیفیت و اصلی را با بهترین قیمت ممکن خریداری می‌کنید. همچنین، با تیم پشتیبانی حرفه‌ای ویپرسو ایران می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

ویپرسو سواگ پی ایکس 80 با طراحی مدرن، عملکرد بالا و قابلیت‌های متعدد، یک انتخاب عالی برای هر ویپر حرفه‌ای یا مبتدی است. این دستگاه با صفحه نمایش ابتکاری، کارتریج با کیفیت و پشتیبانی از کویل‌های GTX، تجربه ویپینگ بی‌نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند. طراحی زیبا و مدرن این دستگاه، همراه با کارایی بالا، آن را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه