اخبار داغ

بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی تکواندو زنان و مردان؛

ساعی: امیدوارم تکواندوکاران مدال آور المپیک باشند/ هاشمی: خودتان باشید، بهترین نتیجه را می گیرید

ساعی: امیدوارم تکواندوکاران مدال آور المپیک باشند/ هاشمی: خودتان باشید، بهترین نتیجه را می گیرید
وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تکواندو مردان و زنان بازدید و با تکواندوکاران و کار فنی گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و تیم همراه امروز سه شنبه ۱۹ تیرماه در تمرینات تیم ملی تکواندو حاضر شده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تکواندوکاران المپیکی قرار گرفته و با آنها و کادر فنی گفتگو کردند.

مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و علیرضا پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی در این بازدید وزیر ورزش را همراهی کردند.

همچنین هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و اعضا فنی کادر فنی تیم ملی زنان و مردان در  این دیدار حضور داشتند.

وزیر ورزش در ابتدا با حضور در مقبره شهدای گمنام در فدراسیون تکواندو با شهدا تجدید میثاق کرد و پس از آن در اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو زنان و مردان حضور یافت. 

ساعی: امیدوارم تکواندوکاران مدال آوران المپیک باشند

در ابتدای این دیدار هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ضمن خوش آمد گویی به وزیر ورزش و هیات همراه وی برای بازدید از اردوی تیم ملی گفت: ابتدا باید خسته نباشید بگویم به دختران و پسران برای افتخارآفرینی که در مسابقات کره جنوبی کسب کردند. از وزیر ورزش و جوانان نیز تشکر می‌کنم که همیشه کنار ما بوده و همیشه برای موفقیت تکواندو راه را برای ما هموار کرده تا این مسیر سخت را بتوانیم با قدرت طی کنیم. 

وی در ادامه افزود: امیدوارم بچه‌های تکواندو در المپیک پاریس بهترین نتایج را کسب کنند و جزو مدال‌آوران کاروان ورزش ایران باشند. پشتیبانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ما تاثیرات مثبت و مهمی داشته که نتایج آن مشخص است و امیدوارم در آوردگاه المپیک نیز، هوگوپوشان ایران عملکرد خوبی داشته باشند.

افلاکی: به تکواندو نگاه ویژه داشته باشید

مجید افلاکی سرمربی تیم تکواندو نیز پس از خیرمقدم به وزیر ورزش و جوانان از دغدغه قهرمانان پس از پایان دوران قهرمانی صحبت کرد و از وزیر ورزش خواست تا فضایی مهیا شود تا قهرمانان تکواندو همچون دوران گذشته به استخدام وزارت نفت و سازمان های دیگر شوند تا دغدغه اصلی قهرمانان حل شود.

افلاکی گفت: به تکواندو هم مثل برخی رشته‌ها، نگاه ویژه داشته باشید. ورزشکاران نیاز به شغل دارند، چراکه قبلا ارگان‌هایی مثل وزارت نفت، قهرمانان ورزشی را استخدام می‌کرد و امیدوارم باز هم شاهد این اتفاق باشیم.

کاظمی پور: موفقیت ها مرهون زحمات مربیان پایه است

ادامه، کاظمی‌پور گفت: موفقیتی که امروز ملی‌پوشان ما کسب می‌کنند، به جز تلاش کادر فنی تیم ملی، مرهون زحمات و تلاش‌های مربیان پایه تکواندوکاران است.

هاشمی: خودتان باشید، بهترین نتیجه را می گیرید

در ادامه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صحبت کرد و گفت: خانواده تکواندو باید به خود ببالد که پرافتخارترین المپین ورزش ایران در راس آن قرار دارد. در کنار او نیز افرادی هستند که دارای تجارب زیادی در عرصه مدیریت ورزشی‌اند. شاید برخی انسجام‌ها ظاهری باشد، اما همدلی در تکواندو واقعی و منسجم است.

وزیر ورزش ادامه داد: تکواندو در المپیک و پارالمپیک همیشه افتخارات خوبی را برای ورزش کشور رقم زده. اگر شما در المپیک خودتان باشید، قطعا به بهترین نتیجه می‌رسید. نمی‌خواهیم روی دوش شما بار بگذاریم. تکواندو ظرفیت مدال‌آوری دارد اما خواهشم این است که تمام تمرکزتان تا پایان بازی‌ها روی مسائل فنی باشد و از حواشی دوری کنید. از تجربیات کادر فنی و بزرگان این رشته استفاده کنید. وظیفه ما حمایت از شماست.

وی اضافه کرد: اصلاحات قانونی لازم برای جذب قهرمانان اول تا سوم بازی‌های آسیایی در دستگاه‌های دولتی صورت گرفته و باید در صحن علنی مجلس به تصویب برسد. همان طور که تا به امروز موفق بوده‌اید، امیدوارم در المپیک نیز به بهترین نتیجه و حق واقعی خود برسید. وظیفه داشتم از نزدیک خدمت شما برسم و به همه شما و کادر فنی و مدیریتی خسته نباشید بگویم. هر مشکلی دارید به من اطلاع بدهید، چراکه وظیفه دارم به آن رسیدگی کنم.

وزیر ورزش و جوانان در صحبت های خود گفن: یک میلیارد تومان پاداش به حساب فدراسیون تکواندو واریز می‌شود تا این مبلغ بین کادرفنی و بازیکنان حاضر در اردو تقسیم شود. 

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که پنج شنبه هفته جاری با حضور ۴۰ المپین، مراسم تجلیلی از آنها و خانواده هایشان را برگزار خواهند کرد و از همسران و مادران نفرات اعزامی به المپیک پاریس تجلیل خواهد شد.

کاپیتان مصدوم در سالن تکواندو

در حاشیه برگزاری این دیدار، میرهاشم حسینی از قهرمانان تیم ملی تکواندو که طی چند روز گذشته زانوی پای راست وی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود با عصا وارد سالن تمرین شد و وزیر ورزش و جوانان نیز برای لحظاتی جویای حال او شد.

عکس دسته جمعی با شعار ایران

در پایان این دیدار نیز، وزیر ورزش جوانان با حضور در جمع قهرمانان تکواندو عکس یادگاری گرفته و پس از تشکیل حلقه اتحاد، شعار ایران را سر دادند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه