اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفتگو با دانا:

مجلس تصمیمات اثرگذار دولت بر زندگی و معیشت مردم را پیگیری خواهد کرد

مجلس تصمیمات اثرگذار دولت بر زندگی و معیشت مردم را پیگیری خواهد کرد
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان و نمایندگان مجلس در جایگاه نظارتی آنچه توسط اعضای دولت در زندگی مردم اثرگذار خواهد بود را مطالبه و پیگیری خواهند کرد.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به ویژگی های کابینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب گفت: مهمترین شاخصه اعضای کابینه چهاردهم توانمندی وزرای پیشنهادی است.

وی ادامه داد: بعد از مسئله اعتقاد به مبانی اسلام، انقلاب، ولایت و قانون اساسی، باید افراد توانمند برای اداره کشور در کابینه دولت چهاردهم قرار گیرند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اهمیتی ندارد وزرای دولت از چه گروه و حزبی باشند تصریح کرد: هر وزیری که در هر وزارتخانه ای قرار می گیرد باید در وهله نخست از توانمندی اداره امور کشور و مسائل مربوط به آن وزارتخانه برخوردار باشد.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه اعضای کابینه دولت چهاردهم باید بتوانند زمینه تحقق شعارهایی که رئیس جمهور منتخب در دوران رقابت های انتخاباتی داده را فراهم کنند یادآور شد: نخبگان و نمایندگان مجلس در جایگاه نظارتی آنچه توسط اعضای دولت بر زندگی مردم به ویژه معیشت آنها اثرگذار خواهد بود را مطالبه و پیگیری خواهند کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه