اخبار داغ

انگیزه‌های ما افزایش یافته؛

فلاح: در حال تمرین با کمان جدیدم هستم/ می‌خواهم در المپیک معجزه ببینم

فلاح: در حال تمرین با کمان جدیدم هستم/ می‌خواهم در المپیک معجزه ببینم
المپین تیراندازی با کمان کشورمان گفت: می‌گویند تمرینات معجزه می‌کند، من هم امیدوارم معجزه تمریناتم را در مسابقات پیش رو ببینم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مبینا فلاح، المپین تیراندازی با کمان کشورمان در بازی‌های 2024 پاریس در حاشیه مراسم تجلیل اظهار داشت: چون این مراسم با حضور خانواده برگزار شد، خیلی برای ما ارزشمند بود. در کنار مسائل فنی، بحث انگیزه هم می‌تواند به بهترشدن عملکرد ورزشکاران کمک کند که من فکر می‌کنم این مراسم انگیزه‌ها را هم بالاتر برد. امیدوارم در المپیک ورزشکاران ایران بهترین نتایج را کسب کنند.

تنها نماینده تیروکمان ایران در المپیک پاریس درباره انتظاراتش از وزیر ورزش و امیدش برای کسب مدال در بازی‌های المپیک بیان داشت: وزیر ورزش شخصا زحمت کشیده و در تمرینات ما حاضر شدند. در رشته ما بحث تجهیزات بسیار مهم است و ما یکسری مشکلات در این زمینه داشتیم. دیروز کمان جدید من به دستم رسید و در حال تمرین با کمان جدید هستم. امیدوارم در این یک هفته باقی مانده با کمان جدید تمرین‌ها را طبق گذشته برگزار کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند برای اولین بار تیروکمان ایران را به مرحله دوم بازی‌های المپیک برساند، توضیح داد: در مسابقات کسب سهمیه المپیک رکورد ایران پس از هفت سال شکسته شد و توانستیم مدال جهانی هم بگیریم. این موضوع روزنه امیدی است تا بتوانم یک تاریخسازی در این رشته انجام دهم. از ساعت شش‌ونیم صبح تا یازده شب تمرین می‌کنم و روزانه ۱۴ تا ۱۵ ساعت تمرین دارم. همیشه می‌گویند تمرینات معجزه می‌کنند، من هم امیدوارم معجزه تمریناتم را در مسابقات پیش رو ببینم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه