اخبار داغ

آخرین وضعیت روئینگ سوار المپیکی ایران؛

مجلل: اردوی خیلی خوبی در روسیه داشتیم/ امیدوارم نماینده خوبی برای روئینگ زنان ایران در المپیک باشم

مجلل: اردوی خیلی خوبی در روسیه داشتیم/ امیدوارم نماینده خوبی برای روئینگ زنان ایران در المپیک باشم
دختر المپیکی روئینگ ایران گفت: اردوی خوبی در روسیه پشت‌سر گذاشتیم و آماده‌ایم تا با همه توان به پاریس برویم یک مسابقه خوب داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، فاطمه مجلل دختر المپیکی روئینگ ایران با اشاره به اردوی تیم ملی روئینگ در کازان روسیه اظهار کرد: شرایط خوبی داشتیم و نسبت به آخرین مسابقه که کسب سهمیه بود، تایم‌های بهتری ثبت کردیم. در کل اردو کازان بسیار خوب بود و توانستیم تمرینات مناسبی در پیست دو کیلومتری و استاندارد آن‌جا داشته باشیم.

وی ادامه داد: امکانات و وضعیت اردو هم کاملا راضی کننده بود. هم قایق‌ها، شرایط آب و هوایی و همه چیز کاملا مهیا بود و توانستیم تمرینات مدنظر کادر فنی را انجام دهیم.

پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه المپیک پاریس درباره تجربه اولین حضورش در بازی‌های المپیک گفت: به هر حال من اولین تجربه مسابقه نه تنها در بالاترین سطح رقابت روئینگ بلکه فراتر از آسیا را در المپیک خواهم داشت. از نظر بدنی کاملا آماده هستم و تلاش می‌کنم با همراهی کادر فنی شرایط ذهنی ایده‌آلی داشته باشم.

مجلل در پایان بیان کرد: قطعا همه تلاشم را خواهم کرد و نسبت به مسابقات انتخابی هم شرایط بهتری دارم. امیدوارم مسابقه خوبی به خوبی پیش رود و بتوانم نماینده خوبی برای روئینگ زنان ایران در المپیک باشم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه