اخبار داغ

حدادی در گفتگو با دانا:

کابینه دولت چهاردهم باید بتواند پروژه های نیمه تمام دولت قبل را به اتمام برساند

کابینه دولت چهاردهم باید بتواند پروژه های نیمه تمام دولت قبل را به اتمام برساند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلسگگگ گفت: انتظار است کسانی عهده دار وزارتخانه ها در دولت چهاردهم شوند که کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانند.

علی حدادی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به ویژگی های کابینه پیشنهادی رئیس جمهور گفت: یکی از مهمترین مسائلی که باید در دولت چهاردهم مورد توجه قرار گرفته و براساس آن کابینه تشکیل شود، برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمامی است که زیرساخت های آن در دولت شهید رئیسی به انجام رسید.

وی با اشاره به اینکه کابینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب باید به ظرفیت های داخلی اعتقاد و باور داشته باشند ادامه داد: اصلی ترین ظرفیت کشور جوانان توانمند هستند که باید برای اجرای اقدامات زیرساختی در کشور از آنها کمک گرفت.

نماینده مردم طالقان با بیان اینکه مهمترین مولفه در انتخاب وزرا مردمی بودن اعضای دولت است، تاکید کرد: وزرای پیشنهادی دولت باید «می توانیم» را با عمق وجود باور داشته باشند و در دل مردم برای مردم کار کنند.

حدادی گفت: رئیس جمهور چهره هایی را عهده دار وزارتخانه ها کند که خستگی ناپذیر باشند و دولت شهید رئیسی را الگوی خستگی ناپذیری و تلاش شبانه روزی خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در دولت شهید رئیسی اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی انجام شد اما متاسفانه در نیمه راه باقی ماند، انتظار است کسانی عهده دار وزارتخانه ها در دولت چهاردهم شوند که کارهای نیمه تمام را به سرانجام برسانند.

خبرنگار : فاطمه کرمانی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه