اخبار داغ

دوومیدانی تور قاره‌ای ایتالیا| رقابت فصیحی در مسابقات برنزی

دوومیدانی تور قاره‌ای ایتالیا| رقابت فصیحی در مسابقات برنزی
نماینده دوومیدانی زنان ایران کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس در رقابت‌های تور قاره‌ای سطح برنزی ایتالیا به میدان خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، فرزانه فصیحی بانوی دونده دوهای سرعت ایران که سابقه کسب مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، با هدف کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در بازی‌های المپیک پاریس امشب (یکشنبه) در رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای سطح برنزی شرکت خواهد نمود.

بر همین اساس، فصیحی امشب از  ساعت ۲۲ در مرحله مقدماتی رقابت ماده ۱۰۰ متر این مسابقات به مصاف رقبای خود از دیگر کشورهای جهان خواهد رفت.

همچنین بانوی المپین کشورمان در صورت صعود به مرحله نهایی امشب و از ساعت ۲۳.۳۰ دقیقه جهت کسب مدال این مسابقات به رقابت خواهد پرداخت.

نماینده دوومیدانی کشورمان در بازی‌های المپیک پاریس از مدتی قبل به منظور کسب سهمیه و در پی آن شرکت در بازی‌های المپیک پاریس اردو آماده سازی خود را در کشور صربستان برپا نموده است.

رقابت‌های دوومیدانی تور قاره‌ای سطح برنزی کشور ایتالیا آخرین رقابت فصیحی به منظور کسب آمادگی بیشتر جهت  حضوری شایسته در بازی‌های المپیک پاریس پیش از آغاز این مسابقات خواهد بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه