اخبار داغ

امام‌جمعه دهلران: بودجه‌های اربعین باید در مسیر خود توزیع شود

امام‌جمعه دهلران: بودجه‌های اربعین باید در مسیر خود توزیع شود
امام‌جمعه دهلران گفت: بودجه‌های ویژه اربعین حسینی (ع) باید از نظر شرعی و قانونی دقت و نظارت لازم از طرف سازمان بازرسی و دیوان محاسبات صورت گیرد تا بودجه‌ها در مسیر خود توزیع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: جلسات و برنامه‌ها در خصوص مرز چیلات دهلران بسیار خوب و عزتمندانه بود و موضوع مرز چیلات در دولت جمهوری اسلامی ایران و استان ایلام مورد تأیید قرار گرفته است و از جانب استان میسان کشور عراق نیز پاسخ مثبت دریافت شده است.

وی افزود: مسئولین با عزم و اراده جدی، قوی و جهادی به‌صورت قاطعانه خواستار بازگشایی مرز چیلات هستند، و به نتایج مطلوبی خواهد رسید و بنده هم به طرف‌های عراقی گفتم که این خواستهٔ جدی مردم شهرستان دهلران به‌گونه‌ای است که هر هفته بعد از نمازجمعه از بنده درخواست بازگشایی مرز چیلات را دارند.
 
امام‌جمعه دهلران گفت: قطعاً دو طرف ایرانی و عراقی به این نتیجه رسیده‌اند که چیلات یک مرز ویژه با ظرفیت‌های خوب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی است که بازگشایی آن به نفع هر دو دولت ایران و عراق است.
 
 موسوی گفت: حال که بستر بازگشایی مرز چیلات فراهم شده است و ارتباطات جدی برقرار شده، می‌طلبد با همکاری مردم و مسئولان منطقه با تشکیل کارگروه ویژه و ارتباطات گسترده با طرف عراقی، به‌سرعت موارد موردنیاز یک گذرگاه رسمی، و همچنین موضوعات خواسته شده طرف مقابل را اجرایی و عملیاتی کنیم تا سریعاً به نتیجه برسد.
 
وی تصریح کرد: در بودجه‌های ویژه اربعین حسینی (ع) باید از نظر شرعی و قانونی دقت و نظارت لازم از طرف سازمان بازرسی و دیوان محاسبات صورت گیرد تا بودجه‌ها در مسیر خود توزیع شود. 

 

موسوی خاطرنشان کرد: در موضوع جاده‌های مواصلاتی، پروژه‌هایی که آغاز شده‌اند، نیازمند تزریق بودجه هستند، باید پیگیری جدی صورت گیرد و بودجه ویژه‌ای به آن اختصاص دهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه