اخبار داغ

دوومیدانی جوانان دختر قهرمانی کشور| دختران خوزستانی بر بام ایران/ دو رکورد ملی شکسته شد

دوومیدانی جوانان دختر قهرمانی کشور| دختران خوزستانی بر بام ایران/ دو رکورد ملی شکسته شد
رقابتهای دوومیدانی جوانان دختر قهرمانی کشور با قهرمانی تیم خوزستان و شکسته شدن ۲ رکورد ملی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی دوومیدانی، مسابقات دوومیدانی جوانان دختر قهرمانی کشور که از روز گذشته به میزبانی استان کردستان شهر سنندج آغاز شده بود، چهارشنبه شب با قهرمانی تیم خوزستان به پایان رسید. 

در این رقابت‌ها بیش از ۲۲۰ ورزشکار  و همراه از استان‌های سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم خوزستان با کسب ۴ مدال طلا و ۲ مدال نقره و یک مدال برنز بعنوان استان قهرمان به کار خود پایان داد. 

پس از خوزستان البرز با ۴ مدال طلا و یک مدال نقره نایب قهرمان شد و کرمانشاه نیز با ٣ مدال طلا و ۲ مدال نقره در جایگاه سوم قرار گرفت. 

در این رقابت‌ها و در ماده ۳۰۰۰متر آتوسا آتش بجان از استان کرمانشاه با ثبت زمان ۱۰:۴۲.۹۰ دقیقه رکورد ملی رده سنی نوجوانان را که با حدنصاب ۱:۴۵.۴۸ دقیقه (۱۳۹۹/۷/۴-تهران)در اختیار حدیثه رئوف بود، ارتقا داد.

همچنین در رقابت ماده پرتاب وزنه سارا کارآزمون از استان فارس با ثبت حدنصاب ۱۳.۹۰متر رکورد ملی رده سنی جوانان کشور را که با ۱۳.۷۸متر (۱۳۹۳/۵/۲۳) در اختیار فاطمه خیاطی بود، بهبود بخشید.

رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی کشور در بخش پسران نیز با قهرمانی تیم استان بوشهر طی روزهای ۳۰و۳۱ تیرماه برگزار گردیده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه