اخبار داغ

دختران روئینگ ایران در انتظار تاریخ‌سازی؛

جاور: تنها ارنج تیمی زنان کاروان ورزشی ایران در پاریس هستیم

جاور: تنها ارنج تیمی زنان کاروان ورزشی ایران در پاریس هستیم
دختران روئینگ دونفره ایران در المپیک پاریس امیدوارند با نتیجه خود به عنوان اولین قایق تیمی ایران در المپیک در یادها ماندگار شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، قایق دونفره ایران برای نخستین بار در مسابقات چونگجوی کره جنوبی موفق به تاریخ‌سازی و کسب نخستین سهمیه تیمی قایقرانی ایران در المپیک شد.

حالا در فاصله ۲ روز تا مسابقه دختران ایران مهیا می‌شوند با آمادگی کامل رقابت خود را با برترین‌های روئینگ جهان آغاز کنند.

زینب نوروزی در این رابطه می‌گوید: تمرینات خیلی خوبی داشتیم و شرایط سخت اما مطلوبی را پشت سر گذاشتیم. ما در بازی‌های آسیایی در سنگین‌وزن شرکت کردیم اما در سهمیه المپیک در سبک‌وزن و سختی زیادی را برای وزن کم کردن تحمل کردیم که امیدوارم به بهترین شکل جبران شود.

وی ادامه داد: چند روزی است که وارد پاریس شدیم و زمان زیادی تا مسابقه نمانده و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

مهسا جاور نیز گفت: ما برای اولین بار این سهمیه را کسب کردیم و برای تاریخ قایقرانی ایران اولین بار است که این اتفاق افتاده و ما در قایق دونفره سهمیه گرفتیم و در کنار آن تنها ارنج تیمی بانوان ایران در المپیک پاریس محسوب می‌شویم.

وی همچنین بیان کرد: امیدوارم نتایج خوبی هم به دست بیاوریم و یک مسابقه و یک رکورد خوبی هم به عنوان اولین قایق دونفره ایران در المپیک و هم سهمیه تیمی بانوان ایران بتوانیم داشته باشیم که در یادها بماند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه