اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان تأکید کرد:

تحقق درآمدهای دولت با اجرای مصوبات مجلس

تحقق درآمدهای دولت با اجرای مصوبات مجلس
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: دولت‌ها باید برنامه‌های مصوب مجلس را به‌خوبی اجرا کنند تا درآمدهای دولت محقق شود؛ چراکه با تحقق درآمدهای دولت کارهای عمرانی پیش می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ با بیان اینکه برنامه‌هایی برای حل مشکلات کشور باید برنامه‌ریزی شود تا مسائل در سطح کلان مرتفع شود، گفت: اگر برنامه‌های کلی محقق شوند به جزئیات هم رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر برنامه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، بین‌المللی و غیره موفق اجرا شوند، مسائل و مشکلات سایر مناطق کشور هم مرتفع خواهد شد؛ به‌عنوان مثال اگر تولید و اشتغال در تمام کشور رونق بگیرد، این  مسئله در سایر نقاط کشور هم مرتفع خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تأکید بر اینکه مسئولان در مناطق مختلف باید اقدامات متعددی را انجام دهند، عنوان کرد: ایجاد اشغال و امیدواری برای مردم از جمله مسائل مهم و اول است که باید به‌جد در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: دولت‌ها باید برنامه‌های مصوب مجلس را به‌خوبی اجرا کنند تا درآمدهای دولت محقق شود؛ چراکه با تحقق درآمدهای دولت کارهای عمرانی پیش رود.

غضنفرآبادی با اشاره به محرومیت شهرستان‌های ریگان، فهرج و گنبکی ابراز کرد: اقدامات بسیاری در این مناطق باید انجام شود و به‌ویژه در شهرستان تازه تأسیس گنبکی، ادارات و نیروها باید مشغول به فعالیت شوند و بسیاری از مشکلات این مناطق باید مرتفع شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه باید به مقوله اشتغال کمک کنیم، دولت نیز باید در این عرصه کمک و اقدام کند تا اشتغال به‌صورت پایدار بماند تا جوانانی که به سن کار و فعالیت می‌رسند، اشتغال‌زایی صورت بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان عنوان کرد: در برخی از مناطق حوزه انتخابیه مشکل آب شرب شهری و روستایی را داریم، همچنین جاده‌ها و برق روستایی نیز مشکل دارند که این مسائل باید مرتفع شود و در برخی از مناطق مصوباتی صورت گرفته است که باید اقدام جدی برای آن انجام شود، از جمله بیمارستان ۲۰۲ تخت‌خوابی شهرستان بم که در حال کار است.

وی با اشاره به لزوم گازرسانی به برخی از مناطق حوزه انتخابیه گفت: نسبت به فعالیت‌های مختلف باید پیگیری‌های متعدد اتخاذ شود تا مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما وظیفه خودمان می‌دانیم که باید در برابر خداوند و مردم پاسخگو باشیم و با همین هدف برای خدمت به مردم آمده‌ایم تا بتوانیم مردم را نسبت به آینده و انقلاب‌شان بیش‌تر امیدوار کنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه