اخبار داغ

حیدرپور در گفتگو با دانا:

اصلاح طلبان رادیکال ادعا نکنند که عامل رای آوری پزشکیان هستند

اصلاح طلبان رادیکال ادعا نکنند که عامل رای آوری پزشکیان هستند
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: هیچ حزب یا جریان سیاسی نمی تواند ادعا کند که باعث رای آوری پزشکیان در انتخابات بوده است.

عوض حیدرپور عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از جریان چپ رادیکال در مصادره پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری به نفع جریان خود گفت: هیچ گروه سیاسی نمی تواند ادعا کند که برای رئیس جمهور منتخب رای آوری کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسعود پزشکیان در یک فضای بیم و امید در کشور از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شد، ادامه داد: پس از تایید آقای پزشکیان برای ورود به رقابت های انتخاباتی به جز کسانی که وی را از نزدیک می شناختند کسی امید نداشت که آقای پزشکیان رئیس جمهور شود.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به دو عامل اصلی پیروزی وی در انتخابات تصریح کرد: عامل اول پیروزی پزشکیان در انتخابات شخص خود وی بود و عامل دوم حضور و مشارکت مردم بود که دلسورانه و متعهدانه پای صندوق رای آمده و مشارکت کردند.

حیدرپور با اشاره به اینکه هیچ جریان سیاسی نمی تواند ادعا کند که عامل پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابت بوده است، تصریح کرد: اصلاح طلبان رادیکال که امروز تلاش می کنند رئیس جمهور منتخب را وامدار خود کرده تا از این طریق بر دولت آینده اثرگذاری بوده و در آن نفوذ داشته باشند، تا پیش از این انتخابات را تحریم کرده بودند و اساسا با این اصل مردم سالاری یعنی انتخابات تعارض منافع داشتند.

وی تاکید کرد: هیچ حزب یا جریان سیاسی نمی تواند ادعا کند که باعث رای آوری پزشکیان در انتخابات بوده است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بدون تردید رئیس جمهور منتخب تحت تاثیر فشارهای این جریانات قرار نخواهد گرفت، خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان مطلقا تحت تاثیر جناح های سیاسی نخواهد بود و تا موضوعی برای وی باور و به یقین تبدیل نشود نمی تواند عملیاتی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه