اخبار داغ

نتایج روز دوم؛ قضاوت نصیری نژاد در پاریس؛

بازی‌های المپیک پاریس| صعود روئینگ دونفره به شانس‌مجدد و پیروزی مجلل/ حذف عالمیان و دختران تیرانداز با رکوردشکنی

بازی‌های المپیک پاریس| صعود روئینگ دونفره به شانس‌مجدد و پیروزی مجلل/ حذف عالمیان و دختران تیرانداز با رکوردشکنی
در دومین روز بازی‌های المپیک 2024 پاریس، ورزشکاران ایران در ۳ رشته به مصاف حریفان رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین روز از بازی‌های المپیک پاریس امروز برگزار می‌شود که ورزشکاران ایران در ۳ رشته به مصاف حریفان خود رفتند. 

تیراندازی؛ حذف دختران تیرانداز/ چهل امیرانی رکورد شکست

رقابت ‌های تیراندازی بازیهای المپیک پاریس در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر زنان امروز (یکشنبه)، ۷ مرداد ماه در شتقو برگزار شد. 

شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی؛ نماینده‌های ایران در تیراندازی ماده تفنگ بادی ۱۰ متر به ترتیب در رده‌های ۱۱ و ۲۶ قرار گرفتند و از صعود به فینال بازماندند.

در پایان دور مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر زنان، شرمینه چهل امیرانی با ثبت امتیاز ۶۳۰ و تنها ۱/۴ امتیاز اختلاف از صعود به فینال باز ماند.

چهل امیرانی با ثبت امتیاز خوب ۶۳۰، رکورد ایران در تفنگ بادی زنان در دو دوره گذشته و برگزاری مسابقات با ۶۰ تیر را بیش از ۵ نمره ارتقا داد. همچنین فاطمه امینی نیز با امتیاز ۶۲۶/۲ رکورد ادوار گذشته را ۲ نمره بهبود داد.

در المپیک توکیو فاطمه کرم‌زاده  امتیاز ۶۲۴/۹ بیست و سوم و  آرمینا صادقیان  با۶۲۲/۶ امتیاز جایگاه سی ام را به دست آورده بود.

به این ترتیب شرمینه چهل امیرانی و فاطمه امینی بهترین امتیاز زنان در تفنگ بادی را برای ایران در ادوار حضور در المپیک با شلیک ۶۰ تیر را ثبت کردند.

قایقرانی؛ صعود مجلل به یک‌چهارم نهایی/ صعود تیم دونفره مهسا جاور و زینب نوروزی به شانس‌مجدد روئینگ

فاطمه مجلل در شانس مجدد رویینگ تک نفره به آب زد که در پایان این رقابت، ضمن کسب رتبه نخست به یک‌چهارم نهایی راه یافت.

تیم قایقرانی دونفره رویینگ ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی در مسابقه اول خود بالاتر از ژاپن رتبه چهارم را کسب کرد و راهی مرحله شانس مجدد شدند.

تنیس روی میز؛ حذف نیما عالمیان از المپیک با شکست مقابل نفر ۳۲ دنیا

در ادامه مسابقات تنیس روی میز در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ظهر امروز (یکشنبه) نیما عالمیان در مرحله یک سی و دوم نهایی مقابل «کائو چینگ جوی» نفر ۳۲ رنکینگ جهانی از چین تایپه رفت و مقابل این حریف ۱۹ ساله ۴ بر یک باخت و حذف شد. عالمیان ۳۱ ساله که در رده ۱۹۱ رنکینگ جهانی قرار دارد، فقط در ست سوم ۱۱ بر ۹ پیروز شد و در سایر ست‌ها با نتایج ۱۱ بر ۷، ۱۱ بر ۲، ۱۱ بر ۵ و ۱۱ بر ۴ شکست خورد. پیش از این ندا شهسواری حذف شده و نوشاد عالمیان با برتری مقابل حریفی از نیجریه به مرحله دوم صعود کرده بود.

تیر و کمان؛ قضاوت نصیری نژاد در پاریس

حسین نصیری‌نژاد داور بین‌المللی تیر و کمان ایران در حال حاضر رئیس کمیته داوران کنفدراسیون تیراندازی با کمان آسیا است برای قضاوت در مسابقات المپیک 2024 در پاریس حضور دارد و به عنوان سرداور در این مسابقات قضاوت می‌کند.

دوچرخه سواری؛ اولین تمرین لبیب با ktm 2024 در پاریس

علی لبیب المپین جوان دوچرخه سواری که به همراه رئیس فدراسیون و مربی تیم ملی در پاریس به سر می برد،  امروز با دوچرخه ktm 2024 خود که از طریق شرکت شرکت فستوس حامی مالی فدراسیون دوچرخه‌سواری در اختیارش گذاشته اولین تمرین خود را در مسیر مسابقه استقامت جاده المپیک انجام داد.

همچنین امروز یک مکانسین از طرف شرکت فستوس به جمع کادرفنی تیم ملی اضافه شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه