اخبار داغ

نتایج روز سوم؛ توصیه های باخ به تیرانداز جوان ایران؛

بازی‌های المپیک پاریس| تیم رویینگ دونفره زنان به فینال نرسید/ جایگاه ۲۱ برای بیرانوند در تراپ

بازی‌های المپیک پاریس| تیم رویینگ دونفره زنان به فینال نرسید/ جایگاه ۲۱ برای بیرانوند در تراپ
در سومین روز بازی‌های المپیک 2024 پاریس، ورزشکاران ایران در 2 رشته به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سومین روز از بازی‌های المپیک 2024 پاریس امروز برگزار می‌شود و نمایندگان کاروان ورزش کشورمان در 2 رشته مختلف به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

تنیس؛ قضاوت داور ایرانی در پاریس

در شرایطی که بازی‌های المپیک پاریس سومین روز خود را آغاز می‌کند یک داور ایرانی در این بازی‌ها حضور داشته و به قضاوت خواهد پرداخت. مسیح صلاح داور نشان سفید و سرداور نشان نقره کشورمان در پاریس حضور دارد و داور خط خواهد بود.

تیراندازی اهداف‌پروازی؛ جایگاه بیست و پنجم بیرانوند در پایان راند دوم تراپ

در سومین روز از رقابت های تیراندازی در بازیهای المپیک پاریس ۲۰۲۴، محمد بیرانوند در بخش تراپ در خط آتش ایستاد. 

در پایان راند اول بیرانوند امتیاز ۲۳ را ثبت کرد. وی همین امتیاز را در راند دوم تکرار کرد و در مجموع دو راند با ۴۶ امتیاز در رده بیست و پنجم قرار دارد.

در پایان روز نخست دور مقدماتی و در مجموع سه راند، بیرانوند با ۷۰ امتیاز در رده بیست و یکم ایستاد. بیرانوند راند اول و دوم امتیاز ۲۳ و در راند سوم امتیاز ۲۴ را ثبت کرد. دور مقدماتی تراپ مردان فردا (دوشنبه)، ۹ مرداد ماه با برگزاری راند چهارم و پنجم به پایان می‌رسد و چهره شش تیرانداز راه یافته به فینال مشخص می‌شود.

در حاشیه برگزاری رقابت های تیراندازی در المپیک پاریس، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در سالن برگزاری مسابقات حضور یافت. لوچیانو روسی، رییس فدراسیون جهانی تیراندازی نیز وی را همراهی می‌کرد.

در جریان این بازدید روسی، محمد بیرانوند را به عنوان جوان‌ترین تیرانداز حاضر در المپیک پاریس به توماس باخ معرفی کرد.

باخ ضمن آرزوی موفقیت برای محمد بیرانوند و گفتگو با نریمان نیکخو، سرمربی تیم ملی تراپ به تیرانداز نوجوان  ایرانی توصیه کرد تا سعی کند با حفظ تمرکز به موفقیت برسد.

قایق‌رانی؛ تیم روئینگ دونفره زنان در فینال C

در ادامه مسابقات قایقرانی بازیهای المپیک پاریس مسابقات روئینگ دو نفره زنان در مرحله شانس مجدد پیگیری شد.

در این رقابت تیم ایران با ترکیب زینب نوروزی و مهسا جاور در گروه اول با تیم‌های آرژانتین، کانادا، ایرلند و چین مسابقه داد و با ثبت زمان 7:35.56 دقیقه به مقام چهارم رسید و ضمن ناکامی در صعود به مرحله نیمه نهایی، به فینال C رفت.

تیم‌های ایرلند، کانادا و آرژانتین به عنوان ۳ تیم برتر این گروه راهی نیمه نهایی شدند و ایران و چین به فینال C صعود کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه