اخبار داغ

رحماندوست در گفتگو با دانا:

تندروها اگر در دولت مسئولیت بگیرند اولویتشان حزب بازی است

تندروها اگر در دولت مسئولیت بگیرند اولویتشان حزب بازی است
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: آقای پزشکیان همکاران خود را از بین کسانی انتخاب کند که حتی اگر با وزرای دولت قبل مشی سیاسی مشترک ندارند اما سر خط افراد تندرو نباشند، اینها اولویت یکشان حزب بازی است نه معیشت و اقتصاد مردم.

مجتبی رحماندوست، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه انجام جراحی اقتصادی در کشور آنچنان مقوله مهمی و ضروری است که به جناح بندی های سیاسی محدود نمی شود گفت: مسئله اقتصاد اولویت اصلی کشور است که منافع ملی را چه در حوزه داخل و چه در حوزه خارج از کشور و مقوله صادرات شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه نباید به مسئله حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم رنگ و بوی سیاسی داد، تصریح کرد: کسانی که گرایش های تند سیاسی دارند حضورشان در قوه مجریه برای کل کشور زیان بار است چون دولت را از پرداختن به اقتصاد و معیشت مردم باز می دارند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه نمی توان انتظار داشت که یک فرد فاقد گرایش سیاسی باشد اما گرایش های تند سیاسی منافع ملی را ذبح خواهد کرد ادامه داد: تندرو ها هر بلایی سر کشور می آورند تا اداره کشور تنها با تمایلات جناح آنها همراه باشد.

رحماندوست با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در جریان مراسم تنفیذ رئیس جمهور تاکید بر همکاری تمام قوا و همچنین پرداختن به مسئله اقتصاد با اولویت داشتند، تصریح کرد: آقای پزشکیان همکاران خود را از بین کسانی انتخاب کند که حتی اگر با وزرای دولت قبل مشی سیاسی مشترک ندارند اما سر خط افراد تندرو نباشند، اینها اولویت یکشان حزب بازی است نه معیشت و اقتصاد مردم.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان در گام نخست با انتخاب آقای ظریف برای اداره شورای راهبردی دولت چهاردهم یک برگ منفی از خود به نمایش گذاشت که امیدواریم در انتخاب وزرا این مسیر را در پیش نگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه