اخبار داغ

یوسفی در گفتگو با دانا:

دوقطبی سازی در کشور حلال مشکلات اقتصادی نیست/ ظرفیت های مردمی به جای آویزان نگه داشتن کشور

دوقطبی سازی در کشور حلال مشکلات اقتصادی نیست/ ظرفیت های مردمی به جای آویزان نگه داشتن کشور
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت چهاردهم مراقب باشد که وعده حل مشکلات مردم با مذاکره مسائل کشور را به حالت آویزان نگه ندارد این گونه دوقطبی سازی ها مشکلات را حل نمی کند.

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه توان داخلی و ظرفیت های مردمی به خوبی می تواند اولویت های اقتصادی کشور را در دولت چهاردهم محقق کند، گفت: در حدود 2 سال و 9 ماه از دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی در کشور اقدامات زیرساختی بسیاری انجام گرفت که با ادامه همان مسیر می توان به حل مشکلات اقتصادی امیدوار بود.

امروز زمان عمل به وعده ها رسیده است

وی با اشاره به اینکه رقابت های انتخاباتی تمام شده است و امروز زمان عمل به وعده ها رسیده است، ادامه داد: اگرچه نگاه سیاسی دولت در مقایسه با دولت قبل عوض شده است و همکاران رئیس جمهور از همفکران او خواهند بود بنابراین تشکیل دولت فراجناحی فقط کارکرد انتخاباتی داشته و قابل تحقق نیست.

یوسفی با بیان اینکه آقای پزشکیان در موضع گیری های خود در مراسم تنفیذ و تحلیف و همچنین مواضعش پس از ترور شهید اسماعیل هنیه نشان داد که اراده وی بر اتخاذ تصمیماتی بر منفعیت مردم و نظام اسلامی است، تصریح کرد: دوقطبی سازی حول مذاکرات و پلیس خوب و بد در کشور حلال مشکلات اقتصادی نیست، بلکه باید به توان داخل و اینکه ما می توانیم متوسل شویم.

دولت چهاردهم باید از تصمیمات خلق الساعه اجتناب کند

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه دولت چهاردهم به ویژه در حوزه اقتصادی باید از تصمیمات خلق الساعه اجتناب کند، گفت: جلوگیری از ناترازی های اقتصادی، ایجاد آرامش و ثبات در کسب وکار، جلوگیری از بی انظباطی مالی که موجب خلق نقدینگی در کشور است و همچنین کنترل تورم باید در اولویت برنامه های دولت چهاردهم باشد.

وی با اشاره به اینکه دوقطبی سازی در کشور و گره زدن مسائل به موضوع رفع تحریم ها از طریق مذاکرات و راه انداختن پلیس بد و خوب در کشور نمی تواند تاثیری در تحقق اولویت اقتصادی داشته باشد تاکید کرد: دولت چهاردهم مراقب باشد که وعده حل مشکلات مردم با مذاکره مسائل کشور را به حالت آویزان نگه ندارد این گونه دوقطبی سازی ها مشکلات را حل نمی کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه