اخبار داغ

بازدید نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی پاراوزنه برداری/ توکلی: تیم پرامیدی هستیم

بازدید نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک از اردوی پاراوزنه برداری/ توکلی: تیم پرامیدی هستیم
نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک پاریس از اردوی پاراوزنه برداری بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عصر امروز سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس۲۰۲۴ با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، از تمرینات ملی پوشان تیم پاراوزنه برداری اعزامی به بازی های پاریس ۲۰۲۴ بازدید کرد.

در این بازید پولادگر در گفتگویی صمیمی با اعضای کادر فنی و ملی پوشان در جریان روند تمرینات و آماده سازی ملی پوشان قرار گرفت.

محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان یابان، محمدرضا دستیار مسئول ارزیابی اردوهای تیم های ملی، بابک محمدی سرپرست انجمن پاراوزنه برداری، حسین توکلی سرمربی و احمد ملاحسینی مربی تیم ملی نیز در این بازدید حضور داشتند.

توکلی: تیم پرامیدی هستیم

حسین توکلی سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری در حاشیه بازدید پولادگر، سرپرست کاروان ایران در پارالمپیک پاریس و سلگی مدیر فنی کمیته پارالمپیک، گفت: فضای پاراوزنه برداری متفاوت است و من از بچه ها یاد گرفتم. در این ۳,۴ سال مسابقات زیادی پشت هم بودیم و شرایط سختی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ادامه داد: مصدومیت های ریز و درشت زیادی داشتیم و سعی کردیم با همه مسائل کنار بیاییم. تیم پرامیدی هستیم و اکثر بچه ها در رنک یک هستند. در مجموع تیم فوق العادی ای داریم و با تجربه ای که داریم نتیجه ای که دوست داریم، کسب کنیم.

توکلی خاطرنشان کرد: فضایمان خیلی خوب است و بچه ها با کادر فنی هماهنگ هستند. ما ۱۶ روز در پاریس هستیم و یک دور هم در آنجا تمرین خواهیم کرد. جوایز اعلام می شد، بد نبود و این از دغدغه های بچه ها است.

وی افزود: در مجموع از بچه ها خواستم هر مبلغی برای پاداش تعیین شد، از این مرحله عبور کنند. من می خواهم ملی پوشان کارایی بیشتر داشته باشند و مخالف این هستم که وارد حاشیه شوند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه