اخبار داغ

اسنوکر رنکینگ کشوری| قهرمانان اسنوکر و ناین بال دختران مشخص شدند

اسنوکر رنکینگ کشوری|  قهرمانان اسنوکر و ناین بال دختران مشخص شدند
بیست و هفتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر با معرفی برترین های این رشته در مجموعه حیدرنیا به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، بیست و هفتمین دوره رنکینگ کشوری اسنوکر در مجوعه ورزشی حیدرنیا به پایان رسید و برترین های این رشته معرفی شدند.

در پایان ۴ روز رقابت و به پایان رسیدن مرحله گروهی و حذفی رقابت های اسنوکر برترین ها معرفی شدند:

مقام اول: میترا قائدی از استان تهران

مقام دوم: ملیکا نجفی از استان قزوین

مقام سوم مشترک: ستایش امیرعظیمی و اکرم محمدی از استان تهران

در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد تهران برگزار شد  ۱۸ ورزشکار از استان های: بوشهر، خوزستان، اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، یزد، فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی، قزوین، البرز، مازندران و تهران حضور پیدا کردند.

همچنین مرحله نهایی و اختتامیه سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری زنان در رشته ناین بال در مجوعه ورزشی حیدرنیا برگزار شد و نماینده استان فارس موفق شد به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

برترین های این دوره از مسابقات در پایان ۴ روز رقابت عبارتند از:

مقام اول: فاطیما همایون     از استان فارس

مقام دوم: الناز کروبی    از استان تهران

مقام سوم مشترک: زهرا تیموری از استان یزد و منصوره نورآباد مطلق از استان فارس

در این دوره از مسابقات که به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران برگزار شد، ۳۲ ورزشکار در پاکت بیلیارد از استان های: بوشهر، خوزستان، اصفهان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، یزد، فارس، هرمزگان، آذربایجان غربی، قزوین، البرز، مازندران و تهران حضور پیدا کردند.

مسئولیت برگزاری این دو مسابقه بر عهده آتوسا بهمنیار و سرداوری بر عهده شبنم شفیعی نسب می باشد. داوران مسابقات عبارتند از: نعیمه قدردانی، محدثه محسن زاده، ونکی و زند آزاد.

در دیدار نهایی میترا قائدی با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل ملیکا نجفی به پیروزی رسید و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند.

در مراسم اختتامیه فاطمه احمدی مائب رییس بانوان فدراسیون و میثم تمیمی رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران حضور داشتند و توسط مجموعه شتاب نیز جوایز ارزنده ای به قهرمانان اعطا شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه