اخبار داغ

وزیر کشور:

تمهیدات لازم برای پیاده‌روی اربعین اندیشیده شده است

تمهیدات لازم برای پیاده‌روی اربعین اندیشیده شده است
وزیر کشور گفت: امسال هم با تمهیدات اندیشیده شده، شاهد فراهم کردن بستر لازم برای انجام زیارت ارزان، راحت و ایمن برای مردم در اربعین حسینی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «احمد وحیدی» ۱۵ مرداد در نشست ستاد اربعین استان در مهران، اظهار کرد: استاندار ایلام در دو سه سال گذشته پای اربعین بودند و امسال هم با تمهیدات اندیشیده شده، شاهد فراهم کردن بستر لازم برای انجام زیارت ارزان ، راحت و ایمن برای مردم خواهیم بود.

وی گفت: محور ایلام - مهران به خوبی ساخته شده اما این محور در برخی نقاط دارای موج است که امیدواریم رفع شود تا گره‌های ترافیکی به حداقل برسد.

وزیر کشور بر تامین آب و برق پایدار در مرز مهران تأکید و تصریح کرد: لازم است سایبان‌های بیشتری در مسیر زائران اربعین حسینی ایجاد شود.

دکتر «حسن بهرام‌نیا» نیز در این نشست ‌اظهار کرد: تمام تلاش اعضای ستاد اربعین حسینی این است که این رویداد معنوی در راستای با اهداف امام حسین(ع) و به بهترین وجه برگزار و  با هم افزایی همه اعضا مدیریت و هدایت شود.

وی با قدردانی از حضور وزیر کشور و پیگیری‌های ایشان، تصریح کرد: امروز وزیر کشور از زیرساخت ها بازدید کردند و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده اربعین امسال با نهایت نظم و آسایش برای زائران برگزار شود.

استاندار ایلام، اربعین را بیت الغزل نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی، زیرساخت‌ها برای حضور مردم برای تشرف به عتبات عالیات از مرز مهران فراهم شده و بیش از ۹۰ درصد این زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم محقق شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه