اخبار داغ

فیاضی در گفتگو با دانا:

فرماندهان مقاومت به دنبال شهادت هستند/ جریان مقاومت گستاخی صهیونیست ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت

فرماندهان مقاومت به دنبال شهادت هستند/ جریان مقاومت گستاخی صهیونیست ها را بی پاسخ نخواهد گذاشت
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرماندهان مقاومت به دنبال شهادت هستند چنانچه شهید هنیه پیش از شهادتش اعضای خانواده اش را در مسیر مبارزات قربانی کرد.

عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: رژیم صهیونیستی با به شهادت رساندن رهبر سیاسی حماس تصور کرده می تواند در مسیر مبارزاتی جبهه مقاومت خللی ایجاد کند در حالی که افرادی مثل شهید هنیه به دنبال شهادت بودند.

وی با بیان اینکه فرماندهان مقاومت برای شهادت برنامه ریزی می کنن و از این مسیر نه بیمی دارند و نه ناامید می شوند، ادامه داد: شهید هنیه پیش از شهادتش اعضای خانواده عزیزانش را قربانی راه مقاومت کرده بود.

فیاضی با اشاره به اینکه خون شهید هنیه، مسیر مقاومت را پویا تر از قبل خواهد کرد، ادامه داد: شهادت همیشه زمینه ساز حرکت های مجاهدان است و رژیم صهیونیستی نمی تواند با ترور و شهادت فرماندهان مقاومت چراغ مبارزه یا اشغالگران را خاموش کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد ادامه داد: شهید هنیه اولین حلقه از شهدای جبهه مقاومت نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه خون این شهید که در کشور ما مهمان بود تبعات سنگینی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت و جریان آزادی خواه عالم این گستاخی رژیم صهیونیستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه