اخبار داغ

تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو زنان چه گفتند؟

کیانی: هنوز کارم تمام نشده/ مداح: مردم همچنان همراه ما باشند

کیانی: هنوز کارم تمام نشده/ مداح: مردم همچنان همراه ما باشند
تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو زنان بعد از موفقیت صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناهید کیانی در دیدار نیمه نهایی تکواندو زنان المپیک پاریس به مصاف تکواندو کار لبنان رفت و با عبور از این حریف به فینال رسید و مدالش را قطعی کرد. او در مصاف نیمه نهایی با لاتی تیتا آون ورزشکار لبنان با نتیجه ٢ بر صفر پیروز شد تا به فینال برسد.

تکواندوکار و مربی تیم ملی تکواندو زنان بعد از این موفقیت صحبت کردند.

کیانی: هنوز کارم تمام نشده

ناهید کیانی بعد از رسیدن به فینال رقابت‌های تکواندو زنان وزن منهای ۵۷ کیلوگرم المپیک اظهار داشت: هنوز کارم تمام نشده و تمام تلاشم را می‌کنم که خوشرنگ‌ترین مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

دختر تکواندوکار ایران که تا اینجای کار مدال نقره خود را در المپیک مسجل کرده، گفت: کارم تمام نشده است و حتما همه توانم را به کار می‌گیرم تا این افتخارآفرینی را کامل کنم.

مداح: مردم همچنان همراه ما باشند

مینو مداح، سرمربی تیم ملی تکواندو بعد از رسیدن ناهید کیانی به فینال رقابت‌های وزن منهای ۵۷ کیلوگرم گفت: بابت قطعی شدن این مدال خوشحالم و امیدوارم ناهید در  فینال هم بتواند به پیروزی برسد و برای اولین بار در تاریخ المپیک، مدال طلا را از آن دختران ایران کند. این برای اولین بار است که در تاریخ ورزش ایران یک دختر به فینال می‌رسد و این افتخار را به همه تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: از همه مردم ایران بابت انرژی‌های خوبشان تشکر می‌کنم و‌ درخواست دارم که ما را فراموش نکنند و همچنان همراه ما باشند.

مداح درباره حریف کره‌ای در فینال گفت: این ورزشکار، حریفی چین را شکست داد و به فینال رسید. حریف سختی است اما ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده این دیدار باشیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه