اخبار داغ

بعد از نرسیدن به مدال وزنه برداری؛

انوشیروانی: روز جوادی نبود/ به تصمیم داوران اعتراض کردم

انوشیروانی: روز جوادی نبود/ به تصمیم داوران اعتراض کردم
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: جوادی در المپیک به وزنه مدال حمله کرد اما امروز روز او نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2024 پاریس، امروز( جمعه) با برگزاری رقابت‌های دسته 89 کیلوگرم دنبال ش و میرمصطفی جوادی نماینده کشورمان در رقابت با 11 وزنه‌بردار به روی تخته رفت و در پایان به عنوان پنجم دست یافت. 

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پس رقابتهای وزن 89 کیلوگرم المپیک در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مصطفی جوادی تلاش خود را در المپیک کرد و وزنه هایی را انتخاب کرد تا یه مدال برسد. متاسفانه نتوانست به هدف خود برسد. جوادی دو ماه قبل از ناحیه کمر با مصدومیت رو به رو‌شده بود و این موضوع به او آسیب زد.

رییس فدراسیون وزنه بردای گفت: جوادی بعد از مصدومیت همه تلاش خود را کرد تا در المپیک‌ موفق باشد.

وی تصریح کرد: جوادی در المپیک به وزنه مدال حمله کرد اما نتوانست به مدال برسد و امروز روز او نبود. 

وی در خصوص شانس علی داودی برای کسب مدال گفت: او 3 حریف سخت دارد اما تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و امیدوارم به نتیجه برسد.

انوشیروانی در‌خصوص‌پذیرفته شدن اعتراض وزنه بردار ایتالیایی گفت: به این موضوع اعتراض کردیم اما گفتند تصمیم نهایی گرفته شده و‌ حرکت او مورد قبول قرار گرفت.

وی افزود: دبیرکل فدراسیون جهانی ایتالیایی است و به همین خاطر این امتیاز را به او‌ دادند.

وی در رابطه با انتخاب وزنه ها گفت: اگر مسابقات جهانی بود و 3 مدال داشتیم، این انتخاب درست نبود اما برای المپیک و رسیدن به مدال درست بود.

وی تاکید کرد: در المپیک‌ در حرکت اول برای تثبیت و بعد از آن برای مدال روی صحنه می آییم. برخلاف آنالیز ما دو‌ حریف ما بالاتر از آن عمل کردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه