اخبار داغ

آزادکار و مربی و سرمربی تیم ملی چه گفتند؟

زارع: پارگی ابرو؟ طبیعی است!/ کاوه: این کشتی توانایی واقعی امیرحسین نبود

زارع: پارگی ابرو؟ 
طبیعی است!/ کاوه: این کشتی توانایی واقعی امیرحسین نبود
مربی و سرمربی تیم ملی و آزادکار فوق سنگین ایران پس از فینالیست شدن در بازیهای المپیک صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین زارع در نیمه‌نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم برابر طاها آکگول، قهرمان جهان و المپیک از ترکیه با نتیجه ٢ بر یک به پیروزی دست یافت و با شایستگی راهی دیدار فینال شد.

بعد از این پیروزی آزادکار ایران و مربی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد صحبت کردند. 

زارع: مردم دعایم کنند تا طلای المپیک را بگیرم

امیرحسین زارع پس از برتری مقابل طاها آگگول و صعود به دیدار نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: از همه مردم کشورمان تشکر  می‌کنم و از همه مردم می‌خواهم که من را دعا کنند تا یک کشتی خوب دیگر در فینال بگیریم تا منجر به یک مدال خوشرنگ شود.

وی تصریح کرد: یک کشتی تا کسب مدال طلای المپیک باقی مانده و فقط از مردم عزیز کشورمان درخواست می‌کنم تا من را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارند.

زارع در مورد پاره شدن صورت خود و اینکه به خاطر ضربه حریف ترکیه‌ای این پارگی ایجاد شده، گفت: کشتی‌گیران ترکیه‌ای فیزیکی هستند و قدرت پای بالا و بدن محکمی دارند. وقتی با کشتی‌گیری در این سطح مبارزه می‌کنید، این اتفاقات طبیعی است.

کاوه: این کشتی توانایی واقعی امیرحسین نبود

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از پیروزی امیرحسین زارع مقابل طاها آکگول اظهار داشت: امیرحسین خوب بود اما می توانست بهتر باشد، حساسیت بازی باعث شد تا کشتی نزدیک باشد.

وی افزود: قدرت و توانایی امیرحسین بیشتر از این کشتی بود اما فردا انشالله بهتر خواهد بود.

کاوه درباره دیدار فینال گفت: تقریبا این دیدار فینال بود و ما آکگول را با توجه به سابقه ای که دارد جدی ترین حریف امیرحسین می دانستیم. البته استرس بالای کشتی باعث شد امیرحسین آن کشتی واقعی خود را نشان ندهد، قطعا فردا در دیدار فینال بهتر خواهد شد.

کاوه درباره پیش بینی مدال طلا برای زارع گفت: انشالله زارع فردا طلا را به ارمغان خواهد آورد.

اسلامی: برای موفقیت کشتی زحمات زیادی کشیده بودیم

اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره فینالیست شدن امیرحسین زارع اظهار داشت: اميرحسين زارع كشتی سختي را پشت شر گذاشت و با غيرت ايرانی اين كشتی را با پيروزی پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: حريف ترک او بسيار قدرتمند و عنوان دار بود اما اميرحسين زارع هم در اين سال ها بزرگی كرده است.

مربی تيم ملی كشتي آزاد گفت: انتظار همه ما اين بود كه با مدال های خوشرنگ برگرديم زيرا برای اين روزها زحمات زيادی كشيده بوديم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه