اخبار داغ

تکرار تاریخ پس از 20 سال؛

خداحافظی احتمالی حسن یزدانی از دنیای کشتی؛ سرنوشت دبیر در انتظار پادشاه؟!

 خداحافظی احتمالی حسن یزدانی از دنیای کشتی؛ سرنوشت دبیر در انتظار پادشاه؟!
حسن یزدانی به جبر مصدومیت سنگین به احتمال زیاد از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در پی شکست ناباورانه شب گذشته حسن یزدانی مقابل ماگومد رمضان‌اف در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به علت عود کردن مصدومیت قدیمی کتف جراحی‌شده، شنیده می‌شود یزدانی هم به سرنوشت علی‌رضا دبیر دچار شده و بعید نیست در سن ۲۹ سالگی برای جلوگیری از آسیب بیش‌تر مجبور به خداحافظی از میادین قهرمانی کشتی شود. 

یزدانی شب گذشته در ثانیه‌هایی ابتدایی فینال با مصدومیت شدید از ناحیه کتف مواجه شد و دیگر نتوانست کشتی بگیرد، به همین علت مدال طلای المپیک را به سادگی از دست داد و البته با اعلام پزشک معتمد فدراسیون کشتی، او از شب قبل از فینال درد داشت و مصدومیت کتف جراحی شده‌اش عود کرده بود که در نهایت امان قهرمان را برید.

در این رابطه شواهد و قراین حاکی از تصمیم جدی حسن یزدانی برای خداحافظی از میادین قهرمانی و حرفه‌ای کشتی آزاد هستند. دارنده 10 مدال رنگارنگ جهان و المپیک و رکورددار المپیکی ایران در کنار غلامرضا تختی، به احتمال بسیار زیاد تصمیم تلخی گرفته و در عین جوانی، مجبور به خداحافظی از کشتی شده است.

پیشتر علی‌‍رضا دبیر پس از المپیک 2004 آتن و در حالی که سن زیادی هم نداشت، به علت مصدومیت از همین ناحیه کتف مجبور به خداحافظی از دنیای کشتی شده بود و به نظر می‌رسد تاریخ پس از 20 سال در حال تکرار است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه