اخبار داغ

فداحسین مالکی در گفتگو با دانا:

مجلس مصمم است که به رئیس‌ جمهور کمک کند/ عراقچی از بدنه وزارت خارجه است

مجلس مصمم است که به رئیس‌ جمهور کمک کند/ عراقچی از بدنه وزارت خارجه است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در این مقطع حساس کشور مصمم است که به رئیس‌جمهور کمک کند.

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، با اشاره به تقدیم لیست وزرای پیشنهادی توسط رئیس‌ جمهور به مجلس، اظهار داشت: با توجه به نکاتی که پیش‌تر توسط آقای پزشکیان مطرح شده بود، به نظر می‌رسد افرادی که برای وزارتخانه‌ها معرفی شده‌اند، توانایی ارائه برنامه‌های مناسب به کمیسیون‌های تخصصی و در نهایت به صحن مجلس را دارند.

وی افزود: مجلس در این مقطع حساس کشور مصمم است که به رئیس‌جمهور کمک کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به گزینه رئیس‌جمهور برای وزارت امور خارجه گفت: آقای عراقچی از بدنه وزارت خارجه است و کار خود را از پایه آغاز کرده و تاکنون ادامه داده است. به نظر می‌رسد که ایشان گزینه مناسبی است که توسط رئیس‌جمهور معرفی شده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما منتظریم تا برنامه‌های ایشان را در مجلس، به ویژه در کمیسیون‌های تخصصی امنیت ملی و سیاست خارجه، مشاهده کنیم و امیدواریم که برنامه‌های قانع‌کننده‌ای ارائه دهند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم.

گفتنی است؛ براساس آئین نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌های تخصصی دارند و بعد از آن مجلس باید در جلسات متوالی در صحن علنی وارد بررسی صلاحیت وزرا شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه