اخبار داغ

عباس‌ پور در گفتگو با دانا:

وزرای پیشنهادی اکثریت رأی اعتماد را کسب خواهند کرد/ کابینه بدون اشکال نیست

وزرای پیشنهادی اکثریت رأی اعتماد را کسب خواهند کرد/ کابینه بدون اشکال نیست
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به تقدیم لیست وزرای پیشنهادی توسط رئیس‌جمهور به مجلس، تأکید کرد که کابینه پیشنهادی بدون اشکال نیست و پیش‌بینی کرد که اکثریت وزرای پیشنهادی رأی اعتماد خواهند گرفت.

روح‌الله عباس‌ پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا با اشاره به لیست وزرای پیشنهادی تقدیم شده توسط رئیس‌جمهور به مجلس، اظهار داشت: این‌که بگوییم کابینه هیچ اشکالی ندارد، این‌طور نیست و این‌که بگوییم همه اعضای کابینه رأی می‌آورند هم درست نیست.

وی افزود: به نظر من، آقای پزشکیان در بحث وفاق ملی نشان داده‌اند که توجه به این مسئله دارند. گزینه‌هایی که معرفی شده‌اند نشان‌دهنده‌ی این است که ایشان سعی کرده‌اند افرادی متعادل را از جریان‌های مختلف اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین انتخاب کنند.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و اوج در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: «به نظر می‌رسد که اکثریت وزرای پیشنهادی موفق به کسب رأی اعتماد خواهند شد.»

گفتنی است؛ روز یکشنبه ۲۱ مردادماه فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد و براساس آئین نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌های تخصصی دارند و بعد از آن از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه