اخبار داغ

احمد فاطمی در گفتگو با دانا:

دولت برای تحقق وفاق ملی از همه نیروهای کارآمد استفاده خواهد کرد

دولت برای تحقق وفاق ملی از همه نیروهای کارآمد استفاده خواهد کرد
نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت، قطعاً دولت عزم خود را جزم کرده که در ترکیب خود از تمامی نیروهای کارآمد استفاده کند.

احمد فاطمی، نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا، با اشاره به لیست وزرای پیشنهادی تقدیم شده توسط رئیس‌جمهور به مجلس اظهار داشت: دولت دوازدهم و چهاردهم هر دو بر این موضوع توافق دارند که وفاق ملی را به نتیجه برسانند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از دولت، قطعاً دولت عزم خود را جزم کرده که در ترکیب خود از تمامی نیروهای کارآمد استفاده کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آقای پزشکیان تا حدودی مرزهای سیاسی را کم‌رنگ کرده است، گفت: امیدواریم که مجلس نیز بتواند شعار وفاق ملی را عملی کند.

فاطمی ادامه داد: «به نظر من، اکثریت اعضای کابینه پیشنهادی باید رأی اعتماد بگیرند، زیرا مردم در حال حاضر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند، به‌ ویژه بعد از حادثه‌ای که منجر به شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان شد و باعث اختلال در امور کشور گردید.

نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون، دولت باید هرچه سریع‌تر شکل بگیرد و مطمئناً من و سایر نمایندگان برای تسریع این روند همراهی خواهیم کرد.

گفتنی است؛ روز یکشنبه ۲۱ مردادماه فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد و براساس آئین نامه داخلی مجلس، نمایندگان یک هفته فرصت بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در کمیسیون‌های تخصصی دارند و بعد از آن از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه