اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد:

خدمت‌رسانی 100 نیروی هلا‌ل‌احمر بوشهری به اربعینی‌ها

خدمت‌رسانی 100 نیروی هلا‌ل‌احمر بوشهری به اربعینی‌ها
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در مجموع 100 نیروی جمعیت هلال احمر استان بوشهر به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ایزدپناه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سپاس خبر» با اشاره به اهمیت و تأثیر نهضت عاشورا در جامعه امروزی اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین گردهمایی و  سالانه مسلمانان جهان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همانند سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی بی‌وقفه به زائران اربعین حسینی استفاده خواهیم کرد.

ایزدپناه با اشاره به آغاز سفر زائران عتبات عالیات برای شرکت در آئین پیاده‌روی اربعین افزود: چهار دستگاه آمبولانس به همراه پنج تیم دو نفره برای خدمت‌رسانی به مراسم اربعین از سوی جمعیت هلال‌احمر بوشهر به خاک عراق اعزام شده است.

وی از راه‌اندازی موکب درمانی هلال احمر استان بوشهر در شهر کربلا خبر داد و بیان کرد: تمامی تجهیزات بهداشتی و درمانی در روز گذشته در موکب استقرار یافته و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه ۵۵ نفر در این موکب به ارائه خدمات به زائران خواهند پرداخت، بیان کرد: این تیم درمانی شامل پزشکان عمومی و متخصص، فوریت‌های پزشکی، پرستار، بهیار است که تا پایان اربعین حسینی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

ایزدپناه با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۰ نیروی جمعیت هلال احمر استان بوشهر به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد، تصریح کرد: یک دستگاه خودرو «فوسو» و یک دستگاه خودرو «تویوتا هایلوکس» به همراه هشت نفر موکب درمانی را پشتیبانی خواهند کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به اینکه موج گرما در عراق نیز حاکم است، خاطرنشان کرد: از زائران حسینی درخواست داریم به‌منظور جلوگیری از گرما‌زدگی در ساعات خنک پیاده‌روی کنند.

وی توجه به برخی نکات برای حفظ سلامت و جلوگیری از گرمازدگی زائران را مهم و ضروری دانست و اظهار کرد: زائران اربعین همچنین با رعایت بهداشت فردی برای جلوگیری از ابتلا به تب دنگی سعی کننند از لباس‌های آستین بلند و جوراب استفاده کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه