اخبار داغ

بازدید رئیس فدراسیون ووشو از اردوی تیم ملی/ صدیقی: با دل شیر به میدان بروید

بازدید رئیس فدراسیون ووشو از اردوی تیم ملی/ صدیقی: با دل شیر به میدان بروید
رئیس فدراسیون ووشو از اردوی تیم ملی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیرصدیقی رئیس فدراسیون ووشو ظهر امروز (چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳) از تمرینات ملی‌پوشان تالو و ساندا بزرگسالان بازدید به عمل آورد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع ملی‌پوشان و اعضای کادر فنی اظهار داشت: به همه ملی‌پوشان عزیز و کادرهای محترم فنی تیم‌های ملی بزرگسالان خداقوت خسته نباشید عرض می‌کنم. همواره از تمامی موارد تمرینی و شرایط اردوهای تیم ملی مطلع هستم و از جزئیات چگونگی برگزاری اردوها، اطلاعات کامل دارم.

رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به یک سال شلوغ گفت: در حال سپری کردن سال پرترافیکی هستیم، اعزام تیم ملی ووشو بزرگسالان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا، سومین رویداد این رده سنی در سال جاری است. امسال جزو معدود سال‌هایی است که تیم ملی بزرگسالان با چنین حجم کاری بالایی روبه‌رو است. از اسفندماه سال گذشته تیم‌های ملی بزرگسالان و نفرات مختلف در اردوهای تیم ملی هستند که جا دارد همینجا مجددا به کادر فنی تیم ملی خدا قوت و خسته نباشید بگویم. سعی کردیم برای این مسابقات تمامی موارد مورد نیاز را در بهترین حالت فراهم سازیم.

صدیقی افزود: در مسابقات پیش روی قهرمانی آسیا، تمامی قدرت‌های بزرگ ووشو آسیا حضور دارند و پیکارهای سختی پیش روی شما ورزشکاران عزیز است. شما ملی‌پوشان دل شیر دارید و ما روی تک تک شما حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. مطمنم هر کدام از شما بهترین نتیجه ممکن را کسب خواهید کرد و قلبا به شما ایمان دارم.

وی با بیان اینکه شاهد حضور چهره‌های جوان و جدیدی در ترکیب تیم‌های ملی هستیم، یادآور شد: امیدوارم بهترین خودتان باشید و مانند همیشه با دل شیر به میدان مبارزه گام بگذارید. حضور این نفرات جدید قطعا می‌توانند نویدبخش آینده‌ای درخشان برای ووشو و کسب نتایج خوب در میادین پیش‌رو باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه