اخبار داغ

محمودی در گفتگو با دانا:

انتقام از رژیم صهیونیستی حتمی است/ جمهوری اسلامی خطوط قرمز را نادیده نمی‌گیرد

انتقام از رژیم صهیونیستی حتمی است/ جمهوری اسلامی خطوط قرمز را نادیده نمی‌گیرد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما در خصوص وعده انتقام از رژیم صهیونیستی کاملاً مصمم هستیم، مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرموده‌اند که این انتقام و پاسخ قطعی است

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا با تأکید بر اینکه ما در خصوص وعده انتقام از رژیم صهیونیستی کاملاً مصمم هستیم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود فرموده‌اند که این انتقام و پاسخ قطعی است. در واقع، این خونخواهی برای مهمانی است که در خاک جمهوری اسلامی قدم گذاشته بود. رژیم صهیونیستی سه خط قرمز ما را رد کرده و ما باید قطعاً در قبال آن پاسخ قاطع داشته باشیم.

وی افزود: تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است که این مهم‌ترین خط قرمز ما محسوب می‌شود؛ عبور از خطوط قرمز امنیت ملی ما، حتماً مستوجب پاسخ است. همچنین، یکی از شخصیت‌های مهم و همسو با نظام جمهوری اسلامی ایران و فرمانده برجسته جبهه مقاومت را به شهادت رسانده‌اند. این مسئله از بُعد جبهه مقاومت و آرمانی که داریم، قطعاً قابل پاسخ است.

این نماینده مجلس ادامه داد: از سوی دیگر، ایشان مهمان کشور ما بوده و ما باید نسبت به خونخواهی مهمان عزیزمان، این اطمینان را به مردم فلسطین و جهان اسلام بدهیم که ما از خون مهمانمان و از کسی که زیر چتر حمایت جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، حتماً دفاع می‌کنیم و محکم ایستاده‌ایم.

محمودی در پایان گفت: در موضوع انتقام، بدون هیچ شک و تردیدی، این انتقام حتمی و به زودی صورت خواهد گرفت، اما زمان، مکان و نحوه انتقام، با هماهنگی دستگاه‌های نظامی و امنیتی و بزرگان جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیری خواهد شد و ان‌شاءالله ما نیز مانند همه مردم، منتظر آن روز مناسب هستیم که فرصت فرا برسد و انتقام سخت و پاسخ کوبنده، احتمالاً به صورت غافلگیرکننده به رژیم صهیونیستی وارد شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه