اخبار داغ

از دستاوردهای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی تا عملیات اربعین حزب الله به صهیونیست‌ها

از دستاوردهای برگزاری پیاده روی اربعین حسینی تا عملیات اربعین حزب الله به صهیونیست‌ها
برنامه «بحث روز» دوشنبه 5 شهریور، با حضور کارشناسان به بررسی برگزاری پیاده روی اربعین حسینی و عملیات اربعین حزب الله به صهیونیست‌ها می پردازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه رادیویی ایران، در امتداد حضور حماسی و میلیونی دلدادگان حسینی در کربلای معلی  شیفتگان مکتب نجات بخش حضرت سید الشهداء (ع) در ایران و سایر کشورهای جهان  نیز با تشکیل بزرگترین راهپیمایی اربعین حسینی در میراث امام حسین (ع) را گرامی داشتند.

فریدون ماهر تهیه کننده «بحث روز» این هفته بیان کرد: مردم با همراه داشتن پرچم‌ فلسطین و استفاده از چفیه فلسطینی که نشانی از مقاومت مردم مظلوم این کشور مقابل رژیم جعلی و موقتی اسرائیل است خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند و خواهان پاسخ قاطع به این رژیم به دلیل ترور شهید هنیه و شهید فؤاد شکر شدند. 

وی ادامه داد: در چنین شرایطی مقاومت اسلامی لبنان نخستین مرحله از عملیات انتقام خون شهید فؤاد شکر را که عملیات اربعین نام گرفته است در حالی به انجام رساند که مقامات رژیم اشغالگر قدس تصور می‌کردند اقدام پیشدستانه آنها می‌تواند حزب‌ا... را از انجام این عملیات بازدارد.

ماهر افزود: حمله روز گذشته حزب‌الله لبنان، رسوایی جدیدی برای سیستم فشل و معیوب اطلاعاتی رژیم صهیونیستی رقم زد. رسانه‌های لبنانی اعلام کردند که گستره مرحله نخست واکنش حزب‌الله لبنان به ترور شهید «فؤاد شکر» شامل ۱۵۰۰ کیلومتر مربع از مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی بوده است. 

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: حمله حزب‌الله لبنان در آغاز با پرتاب ۳۲۰ موشک برای فریب سامانه گنبد آهنین آغاز شد و در پی آن حملات پهپادی حزب‌الله انجام شده است. نکته قابل توجه اینجاست که رژیم صهیونیستی نتوانسته مانع از شلیک موشک‌ها و پهپادهای حزب‌الله به سوی سرزمین‌های اشغالی شود. در حقیقت رژیم صهیونیستی در پیش‌بینی و شناسایی عملیات انتقام حزب‌الله دچار شکست اطلاعاتی فاحشی شد.

وی گفت: از همین رو دربرنامه «بحث روز»  5 شهریور میزبان دكتر مهدی ابارشی کارشناس مسائل غرب آسیا و عضو هيات علمي دانشگاه تهران علی پارساخصال  کارشناس مسائل غرب آسیا و استاد دانشگاه و دکتر مجتبی فردوسی پور سفیر سابق ایران در اردن و کارشناس مسایل غرب آسیا خواهیم شد و در خصوص همین موضوع گفت و گو خواهیم کرد.

شایان ذکر است «بحث روز» دوشنبه 5 شهریور به تهیه کنندگی فریدون ماهر و اجرای محمدرضا قربانی ساعت 12:40 روانه آنتن رادیو ایران می شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه