اخبار داغ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا؛

جاده های به سمت مشهد باز بوده و مشکل ترافیکی نداریم

جاده های به سمت مشهد باز بوده و مشکل ترافیکی نداریم
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس محدوده «سیاه‌بیشه»، مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران- شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه سنگین است.

ترافیک در آزادراه قزوین- رشت محدوده‌های «شهران»، امامزاده هاشم و «سراوان»، محور قدیم قزوین- رشت حدفاصل شهران تا امامزاده هاشم، مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده‌های «لاسم»، «شاهاندشت»، «وانا» و سه راهی «چلاو» و همچنین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل «ساسانی» تا «گرمدره» سنگین گزارش شده است.

با این حال، تردد در مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه روان و در برخی مقاطع محور شهریار- تهران نیمه‌سنگین گزارش شده است.

محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

وضعیت ترافیکی در جاده های منتهی به مشهد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی محورهای منهتی به مشهد نیز گفت: به علت تعدد جاده های منتهی به خراسان رضوی و ظرفیت بالای این جاده ها تا این لحظه مشکل ترافیکی وجود نداشته است
وی این را هم اضافه کرد: تنها در داخل شهر مشهد محدودیت های ترافیکی برای تردد زائران در نظر گرفته شده است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل اورین تا نسیم شهر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه