اخبار داغ

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور مطرح کرد:

نیاز به علم و دانشگاه متعهد و تمدن ساز داریم

نیاز به علم و دانشگاه متعهد و تمدن ساز داریم
وحید آرایی در ششمین دوره توان افزایی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن همایش های واحد تهران مرکزی برگزار شد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، هویت بخشی به دانشگاه می باشد و دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، در تمدن نوین اسلامی نقش اساسی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در ششمین دوره توان افزایی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی که در سالن همایش های  واحد تهران مرکزی برگزار شد، گفت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، هویت بخشی به دانشگاه می باشد و دانشگاه تراز انقلاب اسلامی، در تمدن نوین اسلامی نقش اساسی دارد.

دکتر آرایی تأکید کرد: تمدن سازی نیاز به تربیت انسان و تولید فکر، دانش و فناوری دارد  که دانشگاه تراز انقلاب اسلامی با تحول علمی و تعالی معنوی نقش مهمی دارد و البته نقش استاد در این زمینه قابل ملاحظه است.

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی عنوان کرد: استاد تراز انقلاب اسلامی باید وظیفه و کارکرد علمی، سیاسی، فرهنگی و تربیتی، سیاستی و اجتماعی داشته باشد تا بتواند علم و دانشگاه متعهد به کشور و جامعه را فراهم آورد.

عضو کارگروه بررسی صلاحیت عمومی اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه گفت: دشمن در صدد هویت زدایی و آرمان زدایی از دانشگاه هاست که استاد باید هویت انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های اسلامی را پاسداری کند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان گفت: استاد متعهد، متدین، مجاهد و متخصص لازمه امروز نظام آموزش عالی کشور است تا بتواند با تولید علم نافع در جهت ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی و سیاستگذاری حرکت مؤثری داشته باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه