اخبار داغ

باروز هم برگشت؛

کولاک تیلور در بازگشت به کشتی؛ فقط 2 پیروزی تا رویارویی جادوگر و قاسم‌پور!

کولاک تیلور در بازگشت به کشتی؛ فقط 2 پیروزی تا رویارویی جادوگر و قاسم‌پور!
دیوید تیلور با نمایشی که تاکنون در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا از خود نشان داده، بعید نیست رقیب اصلی کامران قاسم‌پور در آلبانی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای تعیین ملی‌پوشان یانکی جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان اوزان غیرالمپیکی 2024 آلبانی، از ساعات ابتدایی شب گذشته در شهر اوهامای ایالت نبراسکای آمریکا در حال برگزاری است و تاکنون نتایج مبارزات تا فینال مشخص شده‌است.

در مهم‌ترین وزن برای ایرانی‌ها، این دیوید تیلور بوده که با غلبه 10 بر صفر مقابل رقیب خود در دور ابتدایی و سپس پیروزی 10 بر 6 مقابل ترنت هیدلی، بسیار آماده نشان داده و برای کسب دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا در فینال به شکل 2 از 3 به مصاف زاهید والنسیای جوان خواهد رفت و در صورت 2 پیروزی مقابل وی، تیلور به دوبنده یانکی‌ها دست خواهد یافت.

تیلور بعد از شکست به آرون بروکس در انتخابی المپیک و واگذاری دوبنده المپیکی تیم ملی این کشور با پیشنهاد باشگاه کابوی‌ها و به نمایندگی از ایالت اوکلاهاما در این تورنمنت حاضر شده و جای جان اسمیت را گرفته.والنسیا و تیلور تا پیش از این هر دو مدعی وزن 86 کیلوگرم بوده‌اند و البته که تجربه تیلور در میادین مهم از والنسیا بالاتر است.

در وزن غیرالمپیکی دیگر یعنی 79 کیلوگرم نیز جردن باروز با وجود شکست سال گذشته و دور ماندن از مسابقات جهانی و المپیک 2024 پاریس، بار دیگر قبراق و سرحال به نبراسکا برگشته و در فینال با چنس مارستلری کشتی خواهد گرفت که سابقه باخت به او را داشته است.

فینالیست‌های این رقابت‌ها به شرح زیر هستند:

وزن 61 کیلوگرم: ویتو آروجائو – مارکوس بِلیز
وزن 70 کیلوگرم: جیمز گرین – اَلک پانتالئو
وزن 79 کیلوگرم: جردن باروز – چنس مارستلر
وزن 92 کیلوگرم: دیوید تیلور – زاهید والنسیا

در این اوزان تکلیف ملی‌پوشان ایران مشخص شده که به ترتیب رضا مومنی، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم‌پور راهی آلبانی خواهند شد. گفتنی است که تکلیف ملی‌پوشان 4 وزن تیم ملی روسیه و حضورشان در رقابت‌های قهرمانی جهان هنوز مشخص نیست.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه