اخبار داغ

مومنی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

استانداران براساس وعده‌های رئیس جمهور انتخاب می‌شوند

استانداران براساس وعده‌های رئیس جمهور انتخاب می‌شوند
وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت اظهار کرد: استانداران بر اساس وعده‌های رئیس جمهور در هیئت دولت انتخاب می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکندر مؤمنی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استانداران بر اساس سیاست‌های رئیس‌جمهور و وعده‌های ایشان در انتخابات، با پیشنهاد وزارت کشور در هیئت دولت منتخب می‌شوند.

وی افزود: جز یکی-دو مورد با اکثریت و اجماع رأی آورده‌اند و اولین‌ها در این دولت شکل گرفت که کار آسانی نبود وگرنه در گذشته هم انجام می‌شد.

وزیر کشور اظهار کرد: اولین استاندار اهل سنت بعد از انقلاب را در این دولت انتخاب کردیم، هم‌چنین اولین استاندار از قومیت عرب و اولین فرماندار خانم اهل‌سنت در این دولت منصوب شد.

مؤمنی بیان کرد: این کار بر اساس شعار وفاق ملی و تدابیر رئیس‌جمهور صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های ما دیپلماسی همسایگی است و مرز دوطرفه است و هم ما و هم طرف مقابل مراقبت داشته باشیم که ورود غیرمجاز از قبیل قاچاق اسلحه و قاچاق انسان انجام نشود.

وزیر کشور ادامه داد: همسایگان نیز باید از مرزهای خود مراقبت داشته و نسبت به آن کنترل داشته باشند. بناست یک نشست منطقه‌ای با همسایگان‌مان و وزرای کشور همسایه درباره افزایش امنیت مرزها داشته باشیم، زیرا یک کشور به تنهایی نمی‌تواند از مرزها مراقبت کند و حتماً باید به صورت دوجانبه این اقدام انجام شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه