اخبار داغ

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع بسیجیان و خانواده معظم شهدا مطرح کرد:

شرکت سایپا بعد از 7سال به سود رسید/ کارنامه شرکت سایپا، در شش ماه دوم سال جاری درخشان‌تر می‌شود

شرکت سایپا بعد از 7سال به سود رسید/ کارنامه شرکت سایپا، در شش ماه دوم سال جاری درخشان‌تر می‌شود
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع بسیجیان و خانواده معظم شهدا گروه سایپا گفت: شرکت سایپا در نیمه اول سال جاری با وجود اینکه اصلاح قیمتی نداشته، 15 درصد تورم به تامین مالی اضافه شده و همچنین تلاش گروه‌هایی برای خلل در روند تولید بوده، موفق شده ‌بعد از 7 سال به سود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد توسلی مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم یادواره شهید شاخص کار و تولید و تجلیل از خانواده معظم شهدا گروه سایپا که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات مهم و با بصیرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج مستضعفان بود، که همچنان از برکات آن در کشور بهره مند هستیم و باید افتخار کنیم که در طلایی ترین عرصه تاریخ در ایران زندگی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما همواره قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و خانواده آنها هستیم و اگر آنها نبودند این آرامش و امنیت در کشور ممکن نبود، خاطر نشان کرد: حضور بسیج در سنگر کار و تولید، منجر به ثبات و امنیت اقتصادی در کشور شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای برون رفت از جنگ اقتصادی حاضر، ما هیچ راه نجاتی به جزء تولید در کشور نداریم، توجه به تولید می‌تواند امنیت و آسایش را در پی داشته باشد.

توسلی مهر با تاکید بر اینکه در سال جاری برای اولین بار بعد از 7 سال شرکت سایپا به سود رسید که این اتفاق بزرگی است،‌ افزود: به همت متخصصان و کارکنان این مجموعه از 4850 هزار میلیارد تومان زیان ناویژه به 3500 میلیارد تومان سود ناویژه دست یافتیم، این دستاورد در حالی است که افزایش قیمتی نداشتیم و همچنین 15 درصد تورم به تامین مالی ما اضافه شده بود.

وی یادآور شد: افراد و گروه‌هایی همواره تلاش می‌کنند تا در روند رشد تولید داخلی وقفه ایجاد کنند اما با یاری و همت همه دلسوزان کشور، موفق نخواهند شد و مطمئنا با تلاش تمام کارکنان وضعیت شرکت سایپا، درخشان‌تر از شش ماه نخست سال خواهد بود.

توسلی مهر بیان کرد: در سالیان گذشته با تصمیمات غیر کارشناسی 250 هزار میلیارد تومان زیان انباشته به دو خودروساز بزرگ کشور تحمیل شد و عملا حدود 630 هزار میلیارد تومان پول تولید به جیب واسطه‌ها رفت که با این پول می شد تحول بزرگی در توسعه زیرساخت های صنعت خودروسازی کشور ایجاد کرد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه