بازار داغ تلویزیون شهری؛ راهی مطمئن برای بازگشت سرمایه در دوران رکود
در شرایطی که اغلب کسب و کارها با رکود اقتصادی مواجه شدهاند؛ یافتن راههای مطمئن سرمایه گذاری اهمیت بیشتری پیدا کرده است. کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینههای تبلیغاتی، روند نزولی بازار را دو چندان میکند. تلویزیون شهری و سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات محیطی یکی از راههایی است که امروزه جایگاه ویژهای در بین صاحبان کسب و کارهای گوناگون برای خود پیدا کرده است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که اغلب کسب و کارها با رکود اقتصادی مواجه شدهاند؛ یافتن راههای مطمئن سرمایه گذاری اهمیت بیشتری پیدا کرده است. کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینههای تبلیغاتی، روند نزولی بازار را دو چندان میکند. تلویزیون شهری و سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات محیطی یکی از راههایی است که امروزه جایگاه ویژهای در بین صاحبان کسب و کارهای گوناگون برای خود پیدا کرده است.
این نمایشگرها در بین نهادهای دولتی و حتی شرکتهای خصوصی و برندهای نو پا نیز جایگاه خود را تثبیت کرده است. خرید و سرمایه گذاری بر روی تلویزیون شهری، هزینه اضافی نیست. با کمک این نمایشگرها میتوان در دوران رکود، به دوران اوج بازگشت.

تلویزیون شهری؛ ابزاری برای تبلیغات نوین در سطح شهر
از تلویزیون شهری میتوان به عنوان نسخه مدرن و پیشرفته بنرهای چاپی و بیلبوردها یاد کرد. این نمایشگرهای دیجیتالی با نمایش ویدیو و تصاویر امروزه به یکی از محبوبترین ابزارهای تبلیغاتی تبدیل شدهاند. کیفیت بالای تصویر و نور پس زمینه باعث میشود که در تمامی ساعات شبانه روز بتوانند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. تلویزیون شهری در معابر، خیابانها، بزرگراهها، فضاهای عمومی و مراکز خرید نصب میشود. انواع مختلف نمایشگرهای تبلیغاتی را میتوان در دو دسته طبقه بندی کرد:
- تلویزیون شهری داخل سالن که برای فضاهای بسته مثل سالنهای همایش و نمایشگاهها، مراکز خرید، ایستگاه مترو و فرودگاهها طراحی شده است. کیفیت نور و تصویر بالای این نمایشگرها باعث جلب توجه مخاطبان بسیاری میشود.
- تلویزیون شهری فضای باز یا Outdoor در معابر، بزرگراهها و میدانهای شهری نصب میشود. این نمایشگرها مقاومت بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند.
در دوران رکود اقتصادی، روشهای تبلیغات سنتی همانند بسیاری از کسب و کارها تحت تاثیر قرار میگیرند. در این شرایط عملا میتوان گفت که تبلیغات به روشهای مرسوم و قدیمی کارایی خود را از دست میدهند. این در حالی است که تلویزیونهای شهری با جذب مخاطب کماکان به عنوان پر بازدهترین شیوه تبلیغاتی شناخته میشود. تاثیر تبلیغات شهری با نمایشگرهای دیجیتال به دلیل ماندگاری بالا در ذهن مخاطبان، بیشتر است.
دلیل بازدهی بالای تلویزیون شهری در دوران رکود اقتصادی
تلویزیون شهری در دوران رکود اقتصادی هم بازدهی بالایی دارد. این نمایشگر میتواند به طور مستقیم پیام خود را به مخاطبان برساند. تحت تاثیر قرار نگرفتن این شیوه تبلیغاتی در برابر فیلتر و قطعی اینترنت، آن را به تبلیغاتی موثر در سطح شهر تبدیل میکند. هزینه نگهداری و به روزرسانی پایین در مقایسه با روشهای تبلیغاتی سنتی از دیگر مزایای تبلیغات با تلویزیون شهری به حساب میآید. کیفیت بصری بالای این نمایشگرها باعث میشود تا تاثیر ماندگاری بر روی ذهن مخاطبان به جای بگذارند. از دیگر دلایل کارایی بالای تلویزیونهای شهری دیجیتالی در تبلیغات حتی در دوران رکود اقتصادی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
صرفه جویی در هزینه ها
شاید در نگاه اول، تبلیغات با تلویزیون شهری پرهزینه به نظر برسد. در حالی که با دید بلند مدت میتوان به این نتیجه رسید که در مقایسه با روشهای دیگر هزینه بسیار کمتری دارد. هزینه تبلیغات در رادیو، تلویزیون و بیلبوردهای چاپی پیوسته تکرار میشوند. یعنی در هر بار تغییر و به روزرسانی باید مجددا هزینه تبلیغات پرداخت شود. این در حالی است که تلویزیون شهری یک نوع تبلیغات مادام العمر برای برند به حساب میآید. با چند کلیک ساده و بدون صرف هزینه به راحتی میتوان محتوای تبلیغاتی این نمایشگرها را تغییر داد.

بازگشت سرمایه در کوتاهترین زمان
با یک حساب سر انگشتی میتوان به این نتیجه رسید که بازگشت سرمایه با کمک نمایشگرهای دیجیتال در مدت زمان کوتاه تری اتفاق میافتد. جذابیت و گیرایی بالای محتوای تبلیغاتی، باعث افزایش سود و فروش در برند میشود. اما این فقط تنها راه برای بازگشت سرمایه اولیه نیست.
با اجاره دادن ساعتی نمایشگر به کسب و کارهای دیگر هم میتوان کسب درآمد کرد. در حال حاضر نرخ اجاره یک تلویزیون شهری در تهران بین ۵ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه است. این مبلغ با توجه به محل نصب و میزان رفت و آمد مخاطبان در آنجا تغییر میکند. با مدیریت درست میتوان در کمتر از 6 ماه هزینه صرف شده برای خرید و نصب تلویزیون شهری را بازگرداند.
بازدید حداکثری
یکی از اصلیترین مزایای تلویزیون شهری در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی، موقعیت یابی هوشمندانه است. تابلو روان فول کالر در محلهایی نصب میشود که روزانه هزاران نفر از آن جا عبور میکنند. تلویزیون شهری به طور مستقیم در معرض دید افراد قرار دارد. همین عامل باعث میشود تا همانند تبلیغات آنلاین یا تراکت و بروشور، مخاطب نتواند آنها را نادیده گرفت. افزایش نرخ دیده شدن این نمایشگرها اثر گذاری بر روی مخاطبان و میزان خرید را نیز بالاتر میبرد.
فرصتی طلایی در دل بحران
زمانی که اغلب کسب و کارها به دنبال کاهش هزینههای جانبی خود هستند؛ شاید سرمایه گذاری بر روی تبلیغات ریسک بزرگی به نظر بیاید. اما آمار و ارقام نشان میدهد که خرید تلویزیون شهری در این شرایط نه تنها ریسک نیست بلکه فرصتی طلایی برای بقای برند است. سرمایه گذاری درست به عبور با کم ترین ضرر از دوران رکود اقتصادی کمک به سزایی میکند. خرید نمایشگرهای دیجیتال شهری، راهکاری مطمئن برای بازگشت سرمایه و حفظ جایگاه برند است.
دیاکو به عنوان معتبرترین مرجع تولید و فروش انواع نمایشگرهای دیجیتال، محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. با خرید از این مجموعه میتوان از کیفیت بالا و کارایی بدون نقص تا چندین سال اطمینان حاصل کرد.

سرمایه گذاری هوشمندانه حتی در دوران رکود اقتصادی
در شرایط رکود اقتصادی بسیاری از کسب و کارها تا مرز ورشکستگی و تعطیلی کامل پیش میروند. در چنین مواقعی حتی تبلیغات خلاقانه نیز نمیتواند مخاطبان را برای خرید ترغیب کند. بسیاری از روشهای تبلیغات سنتی در این شرایط به دلیل کارایی پایین، از بازار رقابت کنار میروند. تلویزیون شهری با تاثیرگذاری بالایی که دارد به عنوان ابزاری مدرن برای تبیلغات محیطی شناخته میشود. در دروان رکود خرید این نمایشگرها یک انتخاب هوشمندانه برای سرمایه گذاری است.
ارسال دیدگاه