رکوردشکنی زائران همراه اولی در استفاده از خدمات دیجیتال
همراه اول در اربعین ۱۴۰۴ با ارائه نخستین پکیج جامع خدمات دیجیتال و رشد ۱۵۰ درصدی فروش از طریق اپلیکیشن «همراه من»، رکوردی تازه در استقبال زائران ثبت کرد و نشان داد گرایش به راهکارهای دیجیتال در سفرهای معنوی رو به افزایش است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همراه اول در اربعین ۱۴۰۴ با ارائه نخستین پکیج جامع خدمات دیجیتال و رشد ۱۵۰ درصدی فروش از طریق اپلیکیشن «همراه من»، رکوردی تازه در استقبال زائران ثبت کرد و نشان داد گرایش به راهکارهای دیجیتال در سفرهای معنوی رو به افزایش است.
اپراتور اول همچنین با افزودن سایتهای جدید، ارتقای دهها سایت مرزی و استقرار ۳۰ سایت سیار و دائمی فولتکنولوژی، ظرفیت شبکه را بهطور چشمگیر افزایش داد و با مانیتورینگ ویژه و لینک اختصاصی زیرساخت، کیفیت تماس و اینترنت حتی در اوج تردد حفظ شد.
در کنار رومینگ ارزانتر و بستههای متنوع، خدمات حضوری در موکبهای مرزی و فرودگاه نجف، بیمه رایگان گوشی و پشتیبانی آنلاین از طریق «همراه من» ارائه شد. همکاری با روبیکا برای تماس و پیامرسانی رایگان و سرویس مشاوره ۴۰۳۰ نیز سفر زائران را آسانتر کرد.
مجموع این اقدامات مصرف دیتا زائران را ۴۰ درصد و استقبال از بستههای رومینگ را ۱۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داد و همراه اول علاوه بر خدمترسانی به دو میلیون زائر، پشتیبانی از خادمان حج و هلالاحمر را نیز بر عهده گرفت.
ارسال دیدگاه