هزار تومان هم به ملوان نمیبخشم
بازیکن تیم ملوان بندرانزلی گفت: حتما خطی داده شده که من در تیم نیمکتنشین هستم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا حسن اشجاری د در خصوص نیمکتنشینیهای متمادیاش در این تیم گفت: سرمربی میگوید من در تفکرات تاکتیکی او نیستم. دلیل خاصی هم ندارد، ایشان از روز اول با من مشکل داشت و هر بار که با او صحبت میکنم میگوید که در تفکراتش جایی ندارم.
وی افزود: خودتان میدانید که مشکل من فنی نیست. من با ملوان قرارداد حرفهای دارم و حداقل به خاطر یکسری مسائل نمیتوانم زیاد حرف بزنم، با آقای درودگر مدیرعامل تیم هم در این خصوص صحبت کردم اما طبیعی است که او از سرمربیاش حمایت کند.
اشجاری در خصوص آینده فوتبالیاش هم ادامه داد: فعلا که با ملوان قرارداد دارم اما شاید نیمفصل از این تیم جدا شوم. فعلا چند جایی صحبت کردم اما صحبتها جدی نبوده و در حد مذاکرات معمولی بوده است.
وی ادامه داد: برای خودم هم این وضعیت جالب است، من با 3 تیم قهرمان ایران شدم و با 3 تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردهام. 16 بازی ملی هم دارم اما جالب است که در این 13 هفته دقیقا روی نیمکت بودم. حتما خطی داده شده و صحبتی انجام شده چرا که هر روز برای من یک بهانه میآورند، یک روز میگویند اضافه وزن دارم، یک روز میگویند انگیزه ندارم و یک روز هم میگویند که دوست ندارم برای ملوان بازی کنم. اصلا اگر از من استفاده شده که این صحبتها درباره من مطرح میشود؟
بازیکن نیمکتنشین ملوان در خصوص اینکه با نظر چه کسی به این تیم اضافه شده گفت: من با نظر کل کسانی که دوست داشتند به ملوان بیایم به این تیم آمدم. 5 نفر از کارمندان باشگاهم میتوانند شهادت دهند که دست من را گرفتند تا قرارداد را امضا کنم و به زور این اتفاق افتاد. تا اردوی اردبیل هم همه چیز خوب پیش میرفت و به من میگفتند بازیکن با تجربه تیم هستم و باید کمک کنم اما وقتی که به انزلی برگشتیم ورق برگشت. خودم هم دلیل این موضوع را نمیدانم فقط میدانم که موضوع فنی نیست.
اشجاری در پایان گفت: به علت قرارداد حرفهای که با ملوان دارم فعلا حرفی نمیزنم اما پس از اینکه از ملوان جدا شدم تمام صحبتهایم را انجام میدهم تا مردم انزلی همه حقایق را بدانند. این را هم میگویم که حتی اگر کل فصل را در خانه هم بنشینم کل قراردادم را میگیرم و یک هزار تومانی هم به ملوان نمیبخشم چرا که نه بازیکن بیانضباطی بودم و نه جو تیم را خراب کردم. باور کنید هر بازیکن دیگری جای من بود بدترین رفتارها را میکرد.
انتهای پیام/ی
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه