دانیل داوری: وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم

دانیل داوری: وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم
دانیل داوری پس از درخشش در بازی برابر بایر لورکوزن می گوید خوشحال است که وظیفه‌اش را به خوبی انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا اینتراخت براونشوایگ در هفته یازدهم بوندسلیگا دست به کار بزرگی زد و با یک گل تیم مدعی بایر لورکوزن را شکست داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  اینتراخت براونشوایگ در هفته یازدهم بوندسلیگا دست به کار بزرگی زد و با یک گل تیم مدعی بایر لورکوزن را شکست داد.,

دانیل داوری پس از پیروزی تیمش در این دیدار که با عملکرد خوب او همراه بود گفت: باید از همه بازیکنان تیم تشکر کنم. آنها در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دادند. خیلی خوشحالم که توانستیم هواداران را شاد کنیم. هر چه در توان داشتیم نشان دادیم . پیروزی بر بایر لورکوزن کار آسانی نیست. ما در این دیدار به موفقیت بزرگی رسیدیم که توانستیم این تیم را شکست دهیم.

,

داوری در ادامه گفت: در این دیدار خیلی تلاش کردم. کمی احساس درد می کنم اما خوشحالم که 3 امتیاز مسابقه را حفظ کردیم. البته شخصا خوشحالم که توانستم چند موقعیت تیم لورکوزن را در این مسابقه مهار کنم.با این وجود معتقدم وظیفه ام را انجام دادم. خوشحالم که وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم.

,

دانیل داوری در دیدار برابر بایر لورکوزن چندین بار دروازه تیمش را نجات داد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش در این دیدار بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه