بوناچیچ در ذوب‌آهن ماندنی شد

بوناچیچ در ذوب‌آهن ماندنی شد
هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن پس از جلسه امشب خود تصمیم به ابقای لوکا بوناچیچ گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در حالی که برخی از رسانه‌ها خبر از قبول استعفای لوکا بوناچیچ سرمربی مستعفی ذوب‌آهن می‌دادند اما پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن که دوشنبه ‌شب برگزار شد مدیران این باشگاه تصمیم به ابقای این سرمربی در تیم فوتبال ذوب‌آهن گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  در حالی که برخی از رسانه‌ها خبر از قبول استعفای لوکا بوناچیچ سرمربی مستعفی ذوب‌آهن می‌دادند اما پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن که دوشنبه ‌شب برگزار شد مدیران این باشگاه تصمیم به ابقای این سرمربی در تیم فوتبال ذوب‌آهن گرفتند.,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه