تماس مربی لیگ برتری بابازیکن پرسپولیس

تماس مربی لیگ برتری بابازیکن پرسپولیس
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مربی یک تیم لیگ برتری به چه حقی به بازیکن ما زنگ می‌زند و او را برای تغییر تیم دعوت می‌کند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحسین قدوسی  اظهار داشت: متاسفانه در چند روز اخیر یک مربی از یک باشگاه با بازیکن ما چندین بار ارتباط برقرار کرده و او را به تغییر تیم و بردنش به تیم خودش دعوت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

وی افزود: سوال ما اینجاست، آقایان به چه حقی به عنوان مربی باشگاه در شرایطی که هنوز لیگ تمام نشده به بازیکن ما زنگ می‌زنند و او را دعوت می‌کنند؟ پس باشگاه و قانون چیست؟

,

 

,

قدوسی تاکید کرد: طبق رصد‌ها و پیگیری‌هایی که داشتیم این تماس با بازیکن ما برقرار شده و فقط برای این مربی ما باید تاسف بخوریم که اصول حرفه‌ای را رعایت نکرده. اگر این موضوع ادامه دار باشد مطمئن باشید از لحاظ قانونی آن را پیگیری خواهیم کرد. همه تیم‌ها باید بدانند اگر بازیکن ما را می‌خواهند باید با باشگاه وارد مذاکره شوند و حق ندارند که مستقیم کاری انجام دهند و تمام چارچوب و قانون را زیر پا بگذارند.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه